בארץ

מוש בן ארי מתוודה: "רוצה עוד ילדים, מה עוד יש בעולם חוץ מזה?"

לרגל אלבומו החדש "פועם בי מחדש" ו-30 שנות קריירה: מוש בן ארי, מתראיין ונזכר בשירות הצבאי בחאן יונס, מסביר מדוע הוא כועס על הפוליטיקאים ומודה שהוא מעוניין להביא עוד ילדים לעולם 

מערכת ice | 
מוש בן ארי ובת זוגו (צילום אינסטגרם moshbenari@)
מוש בן ארי (53) מוציא היום (שלישי) אלבום חדש - "פועם בי מחדש". עם צאת האלבום,  מציין בן ארי 30 שנות קריירה ועשור עם בת הזוג ג'ני זבישה. בריאיון ל-ynet הוא מספר: "הגיל. קריירה של 30 שנה. שחררתי משהו ואני מספיק רפוי כדי לעשות דברים שהם לא שלי".
עוד הוא אומר על שותפו לאלבום אביב בכר: "הוא כותב את עצמו, אבל זה מדבר אליי כי אנחנו זזים באותם עולמות. אני יכול להתחבר למוזיקה שלו. אני הייתי כותב את זה אחרת אבל עם אותו היגיון ועל אותו וייב. נגיד ב'פועם בי מחדש', שיר הנושא של האלבום, אני מרגיש שבאמת כתבתי את זה לאישה שלי, אני שוכח שמישהו כתב לי את זה. זה הכי טבעי". 
כשנשאל על אבהות ענה כי: "אני בן אדם קיצוני. בפעם הראשונה שהייתי אבא, בגיל 25, הייתי ילד שעשה ילד, אז נראה לי הגיוני בגיל 50 לעשות עוד ילד. תמיד חקרתי את עצמי במקומות קיצוניים, שלאו דווקא כולם הולכים אליהם או יסכימו עליהם, אבל אני כזה. כנראה שבגלגול הזה זה לא ישתנה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה