בארץ

סרטון משפחת ביבס נחשף: צה"ל איתר בעזה צילומים לאחר החטיפה

צה"ל איתר סרטון בו נראים בני משפחת ביבס (שירי וילדיה אריאל וכפיר) בחיים בימים הראשונים של המלחמה. הסרטון אותר בדרום רצועת עזה ופורסם באישור המשפחה

מערכת ice | 
סרטון משפחת ביבס בעזה (צילום דובר צהל)
היום בצהריים (שני), הותר לפרסום כי צה"ל איתר סרטון בימים האחרונים של משפחת ביבס בתוך מנהרה בדרום הרצועה. בסרטון, נראים שירי ביבס וילדיה הקטנים אריאל וכפיר - שצולמו ימים ספורים לאחר החטיפה.
 
נזכיר כי  הזוג ירדן ושירי ביבס, גידלו את שני ילדיהם הג'ינג'ים המתוקים בניר עוז, הקיבוץ שבו שירי גדלה כל חייה.  ב-7 באוקטובר המשפחה כולה נחטפה מביתם. באישור המשפחה הסרטון יפורסם על ידי דובר צה"ל.
 
משפחתה של שירי ממוצא ארגנטינאי. שני הוריה של שירי, יוסי ומרגיט סילברמן, שגרו גם הם בניר עוז, נרצחו במתקפה על הקיבוץ. שירי וילדיה היו צפויים להשתחרר בהסכם הפסקת האש בין ישראל לחמאס שהחל ב-24 בנובמבר.
 

ישראל ראתה באי שחרורם הפרה של ההסכם. ב-29 בנובמבר הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי אל קסאם הוציאו הודעה לפיה שירי ושני ילדיה נהרגו בתקיפות אוויריות ישראליות. ישראל הודיעה שאין ראיות לכך. למחרת פורסם סרטון בו נראה ירדן ביבס בחיים כשהוא מקריא ככל הנראה הודעה שהוכתבה לו. דובר צה''ל מסר כי מדובר בתיעוד אכזרי וקשה. 

תגובת משפחת ביבס: "הסרטונים האלה קורעים את ליבנו. לראות את שירי, ירדן, אריאל וכפיר שנחטפו מביתם בניר עוז בתופת הזו זה בלתי נסבל ולא אנושי.  לחטוף ילדים זהו פשע נגד האנושות ופשע מלחמה.  אריאל וכפיר הם קורבנות של רוע מפלצתי. המשפחה שלנו הפכה כולה לבני ערובה  ביחד עם כל החטופים.

"אנחנו קוראים קריאה נואשת לכל מקבלי ההחלטות בארץ ובעולם הנוגעים במשא ומתן: 
תחזירו אותם הביתה עכשיו. תבהירו לחמאס שחטיפת ילדים זה מחוץ למשחק. תשימו את הילדים האלה כתנאי ראשון בכל עסקה. אנחנו מבקשים להודות לציבור בישראל וברחבי העולם שתומך בנו ומבקשים להמשיך במאבק לחזרתם הביתה".

מקיבוץ ניר עוז נמסר: "הסרטון הוא עדות נוספת לכך ששירי וילדיה הקטנים אריאל וכפיר יחד עם בעלה ואביהם ירדן, נחטפו בעודם בחיים מביתם בקיבוץ ניר עוז.

"החזקתו בשבי חמאס של כפיר ביבס, השבוי הצעיר ביותר, שמה את כולנו כבני ערובה עד להשבת כלל החטופים ואנו קוראים לפעולה מידית של מדינת ישראל להחזירם בשלום הביתה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה