בארץ

גיא לרר בחשיפה מטורפת: התכתבות האמהות הייתה מבוימת?

לאחר פרסום התכתבות חריגה בין שתי אמהות, בה אחת מבקשת מהשנייה שלא תביא את ביתה למסיבת יום הולדת מכיוון שאין ברשותה כסף למתנה יקרה, גיא איתן כוכב האח הגדול, נרתם וגייס מעל 80 אלף שקל למען האמא. אבל יכול להיות שמדובר בהונאה אחת גדולה? גיא לרר חושף כי יש חשד שההתכתבות היתה מבוימת, הוגשה כבר תלונה במשטרה
מערכת ice |  1
גיא לרר (צילום shutterstock, מסך רשת 13)
אתמול, (שלישי) פורסמה התכתבות בין שתי אמהות שהפכה להיות ויראלית בין רגע, בהתכתבות, אמא שעורכת מסיבת יום הולדת יוקרתית לביתה, דורשת מאמא הנמצאת במצב כלכלי קשה המתכתבת איתה, שלא תביא את ביתה למסיבה מכיוון שהיא לא מתכוונת להביא מתנה יקרה.
יוצא האח הגדול, גיא איתן, ישר נרתם לעזור ובזכותו ובזכות עוקביו ברשות החברתיות, הצליח לגייס מעל 80 אלף שקל על מנת לעזור לאותה אמא שנמצאת במצב כלכלי קשה. גיא לרר, (הצינור) נשאל למה הם לא פרסמו כלום על אותה התכתבות כמו כולם, היום הוא מצייץ בטוויטר ציוץ מטריד: "לכל השואלים אותי מאתמול איך זה שדווקא אנחנו היחידים שלא פרסמנו ולא נרתמנו לאמא המסכנה משיחת האמהות. זה פשוט כי היינו מאוד עסוקים בלבדוק את הסיפור לעומק וככל שבדקנו כך התרבו סימני האזהרה. עכשיו גם יש תלונה במשטרה על חשד להונאה. בקיצור, זהירות".
לאחר שכבר כל הכסף נתרם, כל המפורסמים מיהרו להגיב וכל ערוצי הטלוויזיה ואתרי החדשות מיהרו לסקר, לגנות ולפרסם את אותה התכתבות, לרר חושף כי יש סיכוי שמדובר בהונאה והשיחה מזוייפת. 
 
גיא איתן, מיהר להגיב על כך בחשבון האינסטגרם שלו, בסרטון בו הוא מרגיע את עוקביו ואומר "לא נעקצנו, הייתי אמור להעביר את הכסף היום, אבל תכננתי קודם להפגש עם האמא, לאמת איתה הכל ורק אז להעביר לה את הכסף, לא יודע  מה עושים במצבים כאלה. נראה מה אומרים במשטרה ולפי זה נפעל":
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם זו הונאה, אזי זה חולני על מלא. (ל"ת)
    תמר 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור