בארץ

ההתכתבות שעוררה סערה ברשת: "הילדה שלך לא רצויה"

התכתבות של אמהות לילדות בכיתה ה' מעוררת סערה ברשת, בשיחת הוואטסאפ, ניכר כי אמא אשר עורכת לביתה מסיבת יום הולדת בעלות של 9,500 שקל, אומרת לאמא המתכתבת איתה שהבת שלה לא רצויה במסיבה מכיוון שהיא לא מתכוונת להביא איתה מתנה בעלת שווי כספי גבוה
מערכת ice |  9
חרם-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הבוקר (שלישי), מתפרסמת התכתבות וואטסאפ אשר מזעזעת את הרשת. נ', אמא לילדה בכיתה ה', מתקשה לסגור את החודש וניכר שנמצאת במצב כלכלי לא פשוט בכלל, מקבלת הודעה מאמא של אחת מהילדות בכיתה שעורכת מסיבת יום הולדת שאין טעם לשלוח את הילדה שלה למסיבה אם אין בכוונתה להגיע עם מתנה יקרה: "אני עושה לילדה יום הולדת וסופגת עלויות מאוד גבוהות, אמור להיות הגיון שלך לא לשלוח את הילדה כי היא לא מביאה מתנות, היא אף פעם לא מביאה מתנות ואוכלת כמו חזירה"
נ', האמא שקיבלה את ההודעה המזעזעת הזו, הגיבה: "ביתי אוהבת לשמוח בשביל החברות שלה. מה היא אשמה שאין לי כסף, אני נלחמת על כל שקל, הילדה תגיע עם גיפט קארד ב-50 שקל ולא בידיים ריקות. העיקר הכוונה, אני בהלם"
תאמינו או לא, שיא השפל עדיין לא הגיע מצד האמא שמתכננת את המסיבה, בהודעה הבאה היא כותבת: "את יכולה להיות בהלם, זה שלך, אני מוציאה על המסיבה הזו 9,500 שקל, מן ההגיון שהיא תקבל מתנות מושקעות. אם הבת שלך מביאה 50 שקל מתנה עדיף שלא תבוא. נגיד שהיא חולה. מה קשה לכבד את הבקשה שהיא לא תבוא".
נ' מזועזעת מההודעות שמקבלת ומגיבה: "מבחינתי הלוואי שהילדה לא תבוא, אבל היא תתבאס, אני אגיד לה שהיא לא רצויה כי היא לא יכולה להביא מתנה יקרה?"
האמא סוגרת את ההתכתבות בהודעה הנוראית הבאה: "תשברי את הראש את, הילדה לא רצויה וזהו".

צילום מסך: אינסטגרם
כפי שנאמר, הרשת מזועזעת והידוענים גם הם בהלם מההתכתבות ההזויה הזו, הפשוטע, מיהרה להגיב בפוסט משלה באינסטגרם, "סליחה מכל מי שלא הייתי נחדמה אליו בבוקר, פשוט קראתי את הפוסט על האמא שביקשה מאמא אחרת לא להביא ילדה ליום הולדת בגלל כסף"
 
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אנשים משלמים 2 מיליון דולר על דירה ובסוף חיים בזבל
    מירית 02/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שזה חמאס הפיץ
    סגור
  • 6.
    ערסית דוחה
    חן 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מכירה את הנשים הללו המנותחות הדוחות, בטוח שחורדינית עם טייטס ממותג ומינוס בבנק. 50 5חמ
    סגור
  • 5.
    אולי המארחת היא שוני סטרטינר (ל"ת)
    צפון יבנה- שפי ישככר 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    גועל נפש
    תהילה 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גועל נפש שככה מתנהגים את לא תקראי לילדה חזירה לה אין כסף היא מתפרנסת בקושי קשה לה לפרנס ואת אומרת לבת שלה לא לבוא ליום הולדת תגידי נראלך שיעשו חרם על ילדה מסכנה אני לא יתן יד לדבר הזה חוצפנית שאתם ככה מנדות אותה מהחברה אני אוהבת אותך ואת אמא שלך למרות שאנחנו לא מכירות כל עם ישראל אחים ואנחנו בתקופה זו צריכים להיות מאוחדים ממש טיפשה אותה "אמא" שאמרה לילדה המתוקה חזירה פשוט גועל נפש טיפשה מטופשת אשמח להכיר את הילדה שעושים עליה חרם גם אני בכיתה ה2
    סגור
  • 3.
    הלם
    שם 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הלם. אין מילים. זה אמיתי או פייק? ואם אמיתי כנראה האם התוקפנית והמשתלחת של ילדת היום הולדת לא שפויה. מסכנה, מרחמת עליה. תשני את הדרך, כי ההתנהגות הזו לא אנושית, לא מכבדת, לא מותאמת. עדיף תבטלי את היום הולדת ואת ה9,500 תעבירי לתרומה. וואו, מתביישת בשבילךומרחמת עלייך במקביל. ואת, האם של הילדה שלא מוזמנת, תלכי בגאון, את דוגמא ומופת, והבעיה היא בטח לא שלך.
    סגור
  • 2.
    מורח לה...
    מחיר 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מורח לה גבינה מקולקלת, דגים וביצים מקולקלות על הגאנטים של הגלגל של הנהג כל בוקר היא תריח את הסרחון שהיא בלי יכולת לנקות את זה
    סגור
  • 1.
    נידוי ילדה מסוכן
    הלן 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נידוי ילדה מכל סיבה שהיא חמור מאוד. עברתי את זה על בשרי ובסופו של דבר זה שינה את כל מסלול חיי. על תעשו את זה. זה מסוכן!
    סגור
  • נידוי בסוף עובר. אבל הנזק נשאר לכל החיים (ל"ת)
    גם אני חוויתי את זה 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • תגובה
    . 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ילדה כזאת די ברור שהיא שחצנית גאוותנית כמי אמא שלה שלא הבינה שהעולם עגול ומי שלמעלה עלול למצוא את עצמו למטה הילדה הזאת מסכנה שיש לה אמא מטומטמת וגם אני באתי מבית עשיר ויודעת מזה כסף אבל גם יודעת מה זה חינוך טוב
    סגור