משפט

מחריד: מורה מירושלים חשוד באונס תלמידות בנות 16

מורה בשנות ה-40 לחייו המלמד במוסד חינוכי במזרח ירושלים, חשוד כי ביצע עבירות מין בשתי תלמידות בנות 16 בלבד. העבירות, שכללו גם אונס של אחת מהן, בוצעו לפי החשד מספר פעמים
מערכת ice | 
תקיפה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שוטרי מחוז ירושלים עצרו מורה במוסד חינוכי במזרח ירושלים, בחשד לביצוע עבירות מין בתלמידות, שכללו גם אונס של אחת מהן.
החקירה החלה בתחנת שלם במחוז ירושלים בעקבות דיווח על מורה בשנות ה-40 לחייו, תושב צפון הארץ, שעל פי החשד ביצע עבירות מין חמורות במוסד חינוכי במזרח ירושלים. חוקרי המשטרה אספו בשבועיים האחרונים עדויות וראיות, ומחקירת המשטרה עלה כי על פי החשד, המורה ביצע עבירות מין בשתי תלמידות בנות 16. העבירות לפי החקירה בוצעו מספר פעמים - וכללו גם אונס של אחת התלמידות הקטינות.

אמש (ראשון) נעצר החשוד על ידי שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים, והבוקר יובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט. ממשטרת ישראל נמסר כי היא "תמשיך לפעול להגנה על ילדים ובני נוער, לאפשר להם סביבה בטוחה במרחב הציבורי, במוסדות וברשות היחיד, וכן לעצור ולמצות את הדין עם עברייני מין שינסו לפגוע בהם".
רק בחודש שעבר נחפשה פרשייה מזעזעת אחרת, כאשר משטרת ישראל פרסמה את שמו של מורה מהשומרון, החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידותיו הקטינות. אליאב גלעד איבריס, תושב עלי בשנות ה-20 לחייו, הוא החשוד בביצוע מעשים מגונים ומעשי סדום בקטינים מתחת לגיל 14, כאשר על פי ממצאי החקירה, חלק מהן היו תלמידות שלו במוסד החינוכי בו עבד כמורה מחליף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה