משפט

רשימת מקורבי ג'פרי אפשטיין נחשפת: מי הבכירים שלקחו חלק בפרשה?

כמעט תשע שנים לאחר שהנפגעת וירג'יניה ג'ופרה, תבעה דיבה את מקסוול, בתו של רוברט מקסוול, ובמסגרת ההליכים פורטו השמות של המקורבים והמקורבות, כאשר מועד ההתנגדות האחרון פקע בחצות הלילה. מי הם בכירים ששמם ייקשר לפרשות המין של המיליארדר ג'פרי אפשטיין.
מערכת ice |  4
ג'פרי אפשטיין (צילום ויקיפדיה)
ארצות הברית, וגם חלק קטן מישראל יישא עיניו אל שופטת בניו יורק שצפויה לאשר היום (שלישי) לפרסם רשימה הכוללת כ-200 שמות שביניהם גם מנהיגים מובילים מרחבי העולם, הקשורים לרשת הסחר במין של ג'פרי אפשטיין וגיליין מקסוול,
ברשימה יכללו, לכאורה, המקורבים של עבריין המין המורשע שהתאבד שעד כה היו בגדר שמועות, והציבור יחכה לראות אם שמות כמו הנסיך אנדרו וביל קלינטון נמצאים בה כחלק מרשת הסחר במין של המיליארדר.
כעת, כמעט תשע שנים לאחר שהנפגעת וירג'יניה ג'ופרה, תבעה דיבה את מקסוול, בתו של רוברט מקסוול, ובמסגרת ההליכים פורטו השמות של המקורבים והמקורבות, כאשר מועד ההתנגדות האחרון פקע בחצות הלילה. יש לציין כי שמות רבים ברשימה הזו הם אנשים אמידים מאוד, שצפויים לסקרן את התקשורת ואת האזרחים עצמם בארצות הברית ובכל מדינה בה מעורב שם גדול.
הקשר בין ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, ובין אפשטיין הוא סבוך וסוקר בתקשורת פעמים רבות, במיוחד לאור העובדה כי השניים נפגשו פעמים רבות גם לאחר הרשעתו של המיליארדר. שמו של ברק, לעומת זאת, לא נקשר לאותם שמות שעתידים להיחשף כמקורביו שלקחו חלק בפרשיות המין, להבדיל משמות כמו נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון, שחקנים, אנשי אקדמיה בכירים, וכאמור, הנסיך אנדרו. קלינטון אגב השם שהכי הסתבך ברשימה וכתבות רבות נכתבו עליו בהקשר לאפשטיין בשנים האחרונות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אהוד ברק לקח חלק
    דורה 01/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וירג׳יניה רוברטס העידה באופן שאינו משתמע כי אולצה לקיים יחסים עם אהוד ברק , כמו כן השם שלו של אולמרט של ראש לשכתו לשעבר של פרס ועוד שמות של ישראלים מופיעים ביומן של העוזר האישי של אפשטיין. הודיעו ששמות מסויימים שקיבלו חיסיון לא יופיעו ברשימה יש להניח שאחד מהם זה אהוד ברק .
    סגור
  • 2.
    אהוד ברח לגיל הרך
    שלומי 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא יעלה בקרוב על דוכן הנאשמים
    סגור
  • 1.
    חברים קרובים וחגגו הרבה בשנים שטראמפ ניהל תחרויות יופי (ל"ת)
    ואף מילה על טראמפ ? 01/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • צבוע למה אתה לא מזכיר את אהוד ברק?אג'נדה? (ל"ת)
    רמי 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור