בעולם

ג'פרי אפשטיין ניסה ליצור קשר עם הפדופיל המורשע לארי נאסר

לא פחות מ-4,000 עמודים של סקירת חייו של ג'פרי אפשטיין בכלא במנהטן שוחררו לעיתונאות האמריקנית. המידע החדש חושף כי זמן קצר לפני שהתאבד, אפשטיין שלח מכתב לאסיר אחר - פדופיל מורשע וידוע לשמצה, לארי נאסר
מערכת ice | 
ג'פרי אפשטיין (צילום ויקיפדיה)
מידע חדש עולה לאור על חייו של הפדופיל ג'פרי אפשטיין: לא פחות מ-4,000 עמודים של סקירת חייו בכלא במנהטן שוחררו לעיתונאות האמריקנית. המידע החדש חושף כי זמן קצר לפני שהתאבד, אפשטיין שלח מכתב לאסיר אחר - פדופיל מורשע וידוע לשמצה, לארי נאסר.
כזכור, נאסר, רופא במקצועו, הורשע בגין תקיפה מינית של מתעמלות רבות שייצגו את ארה"ב בתחרויות רשמיות. סיפורן של הנערות הללו והרקע להרשעה אף תועד בסרטון דוקומנטרי בנטפליקס. תוכן המכתב שאפשטיין ביקש למסור לנאסר, שכנראה היה בכלא אחר, לא ידוע היות שרשות בתי הכלא סירבה למסור את המכתב ליעדו והחזירה אותו לאפשטיין.
האירוע התרחש זמן לא רב לפני שהמטרידן הידוע לשמצה התאבד בתא הכלא. המסמכים הנוספים שנחשפו כללו הערכה פסיכולוגית של אפשטיין. לפיהם שבועיים לפני מותו הייתה הדרדרות ניכרת במצב הנפשי שלו ולרוב הוא ישב בתא שלו עם מבט ריקני, מעונה מהרעש הבלתי פוסק של מי הכיור שדלפו. 
כמו כן, נחשף כי רק 22 שעות אחרי שנאסר הוא הועבר לבידוד עקב הפרופיל הגבוה של התיק נגדו. בסקירה רפואית הוא הודה שבחמש השנים האחרונות היו לו יותר מעשר פרטנריות, וכי הוא סבל מתסמונת דום נשימה בשינה, עצירות, לחץ דם גבוה, כאבים בגב התחתון והיה קרוב לחלות בסוכרת. כמו כן, טופל בתרופות לכלמידיה. 
תחילה היה נדמה כי אפשטיין מנסה להסתגל לחיים בכלא ורק יומיים לפני מותו הוא רכש פריטים בכלא ב-37 דולר. עם זאת, המצב הדרדר
לאחר שבית המשפט סירב לקבוע דמי ערבות לשחרורו ושלח אותו חזרה לכלא לפני המשפט שלו. ארבעה ימים לאחר מכן הוא נמצא על רצפת התא שלו עם סדין סביב צווארו. אפשטיין שרד את ניסיון ההתאבדות הזה ואפילו לא פונה לבית החולים.
לאור הניסיון הוא הועבר למחלקת פיקוח ועבר אבחנה של פסיכיאטר. מתברר כי זה האחרון העיד שתא הכלא של אפשטיין תקול ויש בו שירותים שלא עובדים והדבר הטריד מאוד את מצבו הפסיכולוגי. אף שהפסיכיאטר ביקש שיעבירו אותו לתא תקין הדבר לא קרה. יום לפני מותו בית המשפט פרסם אלפיים דפים חדשים של עדויות נגדו.
ביום המוות שלו אפשטיין יצא באמצע פגישה עם עורכי הדין שלו בטענה שהוא צריך להתקשר לאמו, אלא שזו הלכה לעולמה לפני 15 שנה. בליל ההתאבדות הסוהרים שהיו אמורים לשמור על אפשטיין, טובה נואל ומייקל תומאס, נרדמו למשך שעתיים. שניהם הואשמו במתן עדות שקר, אך ההרשעה הזו מוסמסה "תודות" בירוקרטיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה