משפט

הצל תובע ודורש פיצויים: מי נדרש לשלם 25,000 שקל?

הראפר טוען: "מר אלון גרין מנכ"ל עמותת ה0מאל הקיצוני "עומדים ביחד" (מניפי דגל האויב בהפגנות) יצא בקמפיין שקרי, מסית ודוחה נגדי בשל זה שאני חלק מכיתת הכוננות. כתב שקרים שם והאשים אותי שאני חילקתי נשק לימין הקיצוני"
מערכת ice | 
הצל תובע ודורש פיצויים (צילום freepik, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
הצל דורש פיצוי בגובה 250 אלף שקל כפשרה לפני אפשרות שתוגש תביעה נגד אלון גרין, מנכ"ל עמותת 'עומדים ביחד', שלדבריו הוציא את דיבתו בשורה של התבטאויות לאחרונה. עורך דינו שלח לו התראה בוואטסאפ והראפר שיתף את תוכנה.
הצל כתב: "במקום להתעסק בהתרמות, בפעילות שלי ובמלחמה, הייתי צריך לשלוח הודעה לעורך דין שלי יניב לנקרי שנמצא בצו 8 כדי להתעסק בדבר הזה. מר אלון גרין מנכ"ל עמותת ה0מאל הקיצוני "עומדים ביחד" (מניפי דגל האויב בהפגנות) יצא בקמפיין שקרי, מסית ודוחה נגדי בשל זה שאני חלק מכיתת הכוננות. כתב שקרים שם והאשים אותי שאני חילקתי נשק לימין הקיצוני".

עוד המשיך :"בתגובות נכתב שאני מסוכן יותר מהחמאס ,אמר שאני מאמין שצריך להרוג חפים מפשע ויצר גל תגובות כנגדי של כל מעריצי בין הכוכבים היה גם את יריב אופנהיימר מנכ"ל "שלום עכשיו" לשעבר אהובי שרשם שזה טירוף. וכתבי עיתון הארץ שעסוקים בימים אלו להשמיץ את צה"ל ולפגוע בחוסן הלאומי עצרו את עזרתם לאויב וכתבו תגובות וכתבה שקרית ומלאת ערס ושקרים כנגדי".
הצל הציג את דרישתו: "אז קודם כל אם מר אלון גרין לא יתרום 25,000 שקל לכיתות כוננות ויתנצל, אני אתבע בפי 10 מהסכום ורק העורך דין יעלה לו ככה (הוא לא דואג האירופאים יממנו) וגם שאר המשמיצים יקבלו בראש. חבל מאוד שבימים כאלו שאני נמנע מפוליטיקה, ולא מעניין אותי שמאל או ימין כי הגופות של אחינו שוכבות צד לצד ומתעסק בתרומות והרמת המורל, הם ממשיכים עם השנאה שלהם".
לסיום כתב: "אני אדם שומר חוק, שירתתי בקבע, עברתי קורסים והשתלמויות של המשטרה, עברתי קורסי אבטחה של משרד הבטחון, עברתי ירי מעשי בימים שהנפש פצועה ומדממת, במקום להסתגר ולחפש אשמים אני יוצא להגן על ילדי ועל תושבי תל אביב בהתנדבות מלאה ואני מקבל יריקה בפרצוף אבל הפעם אני לא אוותר ולא אתן להם להשמיץ אותי. איפה היו כל התקשורת והפחד הזה שדובר שוברים שתיקה לשעבר ניר אבישי שמניף את דגל האויב יצא למילואים ומשם על מדים מפיץ את השנאה שלו?? צרצרים אבל הצל וואי וואי טוב נו הם זהים באידיאולוגיה...ניפגש בבית משפט!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה