משפט

הצל תובע את עיתונאי ידיעות אחרונות: מה הפיצוי שהוא דורש?

רענן שקד שכתב דברים שלדברי אליאסי פגעו בשמו הטוב, נדרש במכתב התראה לפני תביעה: "להביע התנצלות בשני ערוצי תקשורת שאותם יבחר מרשי. תוכן ההתנצלות, מהותה  יעשו עם הח"מ ומשרדו בלבד", וכמובן שהוא נדרש במסגרת מכתב ההתראה: "פיצוי כספי בסך של 80,000 שקל"
מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
לאחר הדברים שכתב נגדו בנוגע לקאמבק עם סאבלימנל, עיתונאי 'ידיעות אחרונות' רענן שקד קיבל היום (שני) מכתב התראה לפני תביעה מאת הראפר 'הצל' בו הוא נדרש להתנצל ולשלם פיצוי של עשרות אלפי שקלים.
במכתב נדרש שקד תחילה: "להסיר את כל הפרסומים אשר ביזו את מרשי בתוך 60 דקות ממשלוח מברק זה, רשימה מלאה ניתן לקבל מאת משרדו של הח"מ, ובעיקר דף הפייסבוק שלכם, עמוד האינסטגרם ועמוד המרשתת".
 
כמו כן התבקש העיתונאי: "להביע התנצלות בשני ערוצי תקשורת שאותם יבחר מרשי. תוכן ההתנצלות, מהותה  יעשו עם הח"מ ומשרדו בלבד", וכמובן שהוא נדרש במסגרת מכתב ההתראה: "פיצוי כספי בסך של 80,000 שקל", להתראה יש תוקף של 48 שעות בלבד.

הצל כתב באינסטגרם שלו: "לאחר הכתבה המשמיצה מלאת הארס ושנאה של איש ה0מאל הקיצוני וכתב ידיעות אחרונות רענן שקד שבה הוא משמיץ את הקאמבק שלי ושל סאבלימינל בגלל ניצחון הצד הפוליטי שלנו (ככה זה שקשה לו לראות שעשינו סולד אאוט ביומיים וגם ההופעה השנייה כמעט סולד אאוט. כרטיסים בתגובה הראשונה או בביו באינסטגרם ) עורך דיני יניב לנקרי הוציא לו מכתב התראה לפני תביעה. נגמרו ימי שלטון החמוצים ומי שישמיץ, יתבע !
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה