משפט

הצל מאיים בתביעה נגד עיתונאי ידיעות אחרונות: "תכין חליפה"

הצל באיום מפורש לרענן שקד: "בריון, כהניסט, מובטל, פושט רגל, פשששש נייס. יש לי עורך דין השם שלו יניב לנקרי בין תחביביו זה אנשים כמוך ועיתונים כמו ידיעות אבל עזוב דיבורים אתם תכירו בקרוב יניב לנקרי תכין תחליפה"
מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
הטור של רענן שקד בידיעות אחרונות, שמדבר על החיבור המחודש בין סאבלימינל, קובי שמעוני, לחברו הטוב 'הצל', שסיימו נתק מתוקשר של למעלה מעשור לפני כשבועיים, עשוי להוביל לתביעה נגדו ונגד העיתון.
הצל הגיב לדברים שנכתבו נגדו ורשם: "אוווו רעננוש מפחדוש מביבוש ומבן גבירוש הגדולים והרעים, אז הוא ממורמרוש... רעננוש כועס שסאבלימנל והצל הימניים הרעים מכרו הופעה בהיכל מנורה ב48 שעות ועוד שנייה כבר מוכרים גם את המנורה השני אז הוא כועסוש. אוווו פוקי בוא קבל חיבוקי".

עוד הוסיף: "ואל תדאג רענן שקד היקר, עד שתתארגן על הרילוקיישן, אני אזכיר לכולם מי אתה: אתה ה0מאלני הממורמר שהעז לדבר נגד הורים שכולים שילדיהם נחטפו ונרצחו ב 2014 והאשים אותם ברוב חוצפתו ברצח בגלל שבחרו לגור בשמרון . אתה ה0מאלני שקרא לירות בתושבי יצהר".
 
עוד המשיך: "אז כמה דברים לרענן שקד המתוקי, קודם כל ולפני הכל אני מבטיח לעשות הכל לארגן לך מקום טוב במטוס לצד אורלי וגיא ואני גם מבטיח שבזכותך אני אמכור סולד אווט במופע השני (לינק בתגובה הראשונה או בביו באינסטגרם) בינתיים שב בצד חמודי ותאכל את הלב בשקט. שלטון הימין מגיע והקאמבק של סאבלימינל והצל כאן. עם ישראל חי! מאדהפאקההההה".
לסיום איים: "נ.ב, בריון, כהניסט, מובטל, פושט רגל, פשששש נייס. יש לי עורך דין השם שלו יניב לנקרי בין תחביביו זה אנשים כמוך ועיתונים כמו ידיעות אבל עזוב דיבורים אתם תכירו בקרוב יניב לנקרי תכין תחליפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה