חדשות

רענן שקד מנבא, עקיבא נוביק עוקץ

שבועיים לבחירות וגם מי שטרם בחר צד מתחיל לשפר עמדות, עיתונאים מימין ומשמאל מצייצים את עצמם לדעת, עיתונאי ידיעות אחרונות רענן שקד פרסם את התחזית הפוליטית שלו לימים הקרובים נוביק עקץ
מערכת ice |  1
עקיבא נוביק (צילום טוויטר/עקיבא נוביק)
שבועיים לבחירות  ועיתונאים מכלן גווני הקשת מציפים את הרשתות החברתיות בתחזיות פוליטיות מעורבבות במשאלות לב, רענן שקד, איש ידיעות אחרונות העלה פרשנות משלו להתנהלות של נתניהו בימים האחרונים.
שקד פרסם בחשבון הטוויטר שלו את ההסבר לפעילות הנמרצת של הליכוד וכתב: "הלחיצות הניכרת, הירידה נמוך מדי, הזחיחות המאולצת שלא מצליחה לגבור על הפחד המבצבץ, הייאוש הניכר, ההבנה שזה בעצם נגמר."
 
עקיבא נוביק, עיתונאי התאגיד לקח את שקד למסע קצר בטוויטר של שקד עצמו, ושירשר לא פחות מתשעה ציוצים של שקד בהם אמר שימיו של נתניהו כראש ממשלה נגמרו, מסתבר ששקד רץ עם אותה תחזית כבר מ2014, ולאורך השנים הוא משוכנע כל פעם מחדש.
 
נוביק הוסיף בתגובה: "אני מבין את רענן שקד. הוא חי בתוך עמו (תל אביב צפון), פוגש אנשים (במערכת) ושומע דעות (בקפה השכונתי). הבעיה היא שהוא לא באמת פוגש מצביעי ליכוד. או ימין. לכן מובן שיחשוב מדי שנה שהנה אוטוטו נתניהו הולך". "מומלץ לנסות לגוון את הדעות שאדם שומע ופוגש." הסיף נוביק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רענן שקד הפך לדודה של עצמו
    יהואש 03/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משעמם טרחן ונודניק, מקריאת חובה הוא הפך לנטל ובידיעות מרגישים זאת היטב. הראיונות שלו עדיין טובים אבל הטור שלו הפך למשקולת
    סגור