רכילות עסקית

סאבלימינל והצל בקאמבק אחרי עשור: "הכעס והמרמור נעלמים, נתקן"

השניים הכריזו על סולחה אחרי נתק ארוך בשל חילוקי דעות ומשקעים, החליטו לחזור לדבר: "פשוט מדהים להפגש אחרי עשור עם מי שהיה החבר הכי טוב שלך ומידי כל הכעס והמרמור נעלמים ולהפוך במידי לקובי ויואב הילדים בני ה-15 כאילו מעולם לא רבנו ומעולם לא נפרדנו
מערכת ice | 
סאבלימינל והצל (צילום אינסטגרם)
אחרי שפרסם סרטון מפתיע במיוחד וחסר תקדים בסכסוך בינו לבין קובי שמעוני, הידוע בשם הבמה שלו 'סאבלימינל', הצל הודיע היום (שישי) בצירוף תמונה מרגשת במיוחד כי השניים סיימו את הנתק ביניהן שנמשך כמעט עשור.
הצל כתב בפייסבוק שלו: "אתמול בערב אחרי הסרטון שלי קובי שלח לי הודעה. דיברנו וקבענו שניפגש הבוקר זה פשוט מדהים להפגש אחרי עשור עם מי שהיה החבר הכי טוב שלך ומידי כל הכעס והמרמור נעלמים ולהפוך במידי לקובי ויואב הילדים בני ה-15 כאילו מעולם לא רבנו ומעולם לא נפרדנו...".

עוד כתב: "היתה שיחה מדהימה, קובי אחי אני מבין מה שיושב לך על הלב. נתקן ונצא לדרך חדשה. אחים שלי, הדבר הזה קרה בזכותכם בזכות הלחץ שלכם על שנינו ואני רוצה להגיד לכם תודה...זה בזכותכם ושלכם. שבת שלום אוהבים, סאבלימנל והצל".
כזכור, בסרטון שהעלה אמש אמר הצל: "זה סרטון שהייתי צריך לעשות אותו מזמן, אבל היה לי הרבה אגו. קובי אח שלי, היום אנחנו בסכסוך יותר שנים ממה שהיינו ביחד. אני רוצה לשים את כל הדבר הזה בצד ולהגיד לי שאין לי שום דבר נגדך. אני מאוד מתגעגע, מושיט ידי לשלום, קבל את ההתנצלות שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה