משפט

מחריד: צעיר ישראלי מואשם בביצוע עבירות מין בתשעה מבני משפחתו

משטרת ישראל חשפה סיפור מזעזע במיוחד, לפיה עצרה תושב חולון בן 30 בחשד לביצוע עבירות מין בתשעה מבני משפחתו, החל משנת 2011 ועד גיל בגרותם
מערכת ice |  1
התעללות-אילוסטרציה (צילום pixabay)
משטרת ישראל חשפה אתמול (חמישי) סיפור מזעזע במיוחד, לפיה עצרה תושב חולון בן 30 בחשד לביצוע מעשי עבירות מין בתשעה מבני משפחתו ב-12 השנים האחרונות לפחות.
בהודעה שיצאה מטעם משטרת ישראל נחשפו הזוועות: ב-18.9.23 פתחה משטרת חולון בחקירה בעקבות תלונה חמורה שהתקבלה אודות מעשה סדום שביצע לכאורה הנאשם בילד מתחת לגיל 14, בן משפחתו.
בעקבות התלונה שהתקבלה במשטרה, חוקרות ממחלק המשפחה של תחנת חולון החלו בפעולות חקירה מהירות, במהלכן חשפו רצף של מעשים מגונים ומעשי סדום. כאשר עפ"י החשד ביצע הנאשם את העבירות המיוחסות בתשעה מבני משפחתו החל משנת 2011 ועד גיל בגרותם.
במהלך החקירה עלה כי החשוד בן 30 תושב חולון, אשר גר עם הוריו, היה מבצע את זממו כאשר היה שומר על האחיינים שלו בביתה של אחותו, ואף לעיתים כאשר האחיינים היו מתארחים בבית הוריו. זאת בנוסף, לביצוע מעשה מגונה באחיינו בשירותים בבית הכנסת. חוקרות ממחלק המשפחה, גבו עדויות ארוכות ומצמררות מהקורבנות וביססו תשתית ראייתית, ומעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בביהמ"ש המחוזי בת"א.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לתת לו זריקה
    אין זמן עכשין לכאלה 10/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושימו אותו בפח אשפה אחרי הזריקה השפיעה אני בכלל מקווה שאלרי שגילו אותו האזרחים יעשו בו לינץ
    סגור