משפט

רשות המסים חושפת: המשפחה הזו העלימה 135 מיליון אירו

בכתב האישום הוסבר כי החברות שבבעלות בני המשפחה, עסקו בפעילות סחר בינלאומי מקביל, בו רכשו סחורות מסיטונאים במחירים נמוכים ממדינות נחשלות ומכירתם ביוקר במדינות שבהן הסחר מתנהל בסכומים גבוהים וכן נמנעו מתשלום מס חברות בישראל באמצעות מסמכים פיקטיביים לכאורה
מערכת ice | 
רשות המסים (צילום פלאש 90)
משפחה ישראל שפעלה לברוח מתשלום מס עבור דיבידנדים בגובה 135 מיליון אירו שהכניסה מחברות במקלטי מס שיצרה, עומדת לשלם ביוקר, כך על פי פרסום בגלובס. כתב האישום עומד נגד אבי ורצברגר-רגב ועזרא רגב; בתו של האחרון, ליאת טונקונוגי; ושתי חברות  הרשומות במדינות בחו"ל.
בכתב האישום הוסבר כי החברות שבבעלות בני המשפחה, עסקו בפעילות סחר בינלאומי מקביל, בו רכשו סחורות מסיטונאים במחירים נמוכים ממדינות נחשלות ומכירתם ביוקר במדינות שבהן הסחר מתנהל בסכומים גבוהים.

בגלובס פורסם כי בתביעה מדווח כי בשנת 2015, מסרו מסמך פיקטיבי שהכיל מידע כוזב על פעילות החברות שנרשמו בחו"ל, כדי להמנע מלהציג את הזיקה לישראל ואת הצורך לשלם בה מס חברות וכן תשלומים שונים שהיו מגיעים עד מיליוני שקלים בסך הכל.
רק בין 2015-2006 ההכנסות הגיעו לכ-135 מיליון אירו. בני המשפחה לא דיווח כאמור על דיבידנדים בהיקף של מעל 11.5 מיליון שקל בלי שום הצדקה. כעת יתברר התיק בבית המשפט ויוחלט כיצד יוענשו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה