משפט

עמוס לוזון חוטף תביעת ענק: ישלם 34 מיליון שקל?

טים ולטר וישראל קלר, שהם שניים מבין בעלי מניות בקבוצת לוזון, פנו לבית המשפט המחוזי בתל אביב כדי לקבל אישור לבקשת ניהול תובענה כייצוגית נגד טריא, איש העסקים שעומד בראשה, דירקטורים נוספים בטריא וחברת סי ווליו שהייתה אמונה על הערכת הפעילות בחברה
מערכת ice |  1
עמוס לוזון (צילום יוטיוב/הוט, vecteezy)
עמוס לוזון עומד לשלם ביוקר? הקריסה של חברת טריא, בה הוא בין בעלי המניות המובילים, נמשכת בעקבות העלייה החדה בריבית ועל פי פרסום בדה מרקר, כרגע היא מגיעה אל בית המשפט.
על פי הפרסום, טים ולטר וישראל קלר, שהם שניים מבין בעלי מניות בקבוצת לוזון, פנו לבית המשפט המחוזי בתל אביב כדי לקבל אישור לבקשת ניהול תובענה כייצוגית נגד טריא, איש העסקים שעומד בראשה, דירקטורים נוספים בטריא וחברת סי ווליו שהייתה אמונה על הערכת הפעילות בחברה.

על פי דה מרקר, אותם בעלי מניות בלוזון נדל"ן גורסים כי נגרם להם הפסד כלכלי המוערך בסכום של 34 מיליון שקל בסך הכל, זאת בשל העובדה שהמיזוג בוצע על פי הערכת שווי של C ווליו שהייתה גבוהה מהנדרש.
לטענת התובעים, טריא הסתירה בעת המיזוג את השפעת העלייה בריבית על ההכנסות והרווחים בדוחות הכספיים שלה, ועד כמה הכנסותיה מושפעות מיכולתה להעמיד אשראי ללקוחות, דבר שהביא כמובן לחובות אליהן היא נקלעה למרות האשראי שלדבריהם היה לא מוצדק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא לעולם חוסן
    ???????? 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוזון הלוזר עוד יאכל אותה בגדול בקרוב מאוד????
    סגור