משפט

חשף את איבר מינו ואונן בפני נשים בפומבי: כך נתפס החשוד

משטרת ישראל עצרה והביאה להגשת כתב אישום נגד צעיר מהצפון בגין חשיפת איבר מינו ואוננות מול נשים מאזור הצפון. בזכות התלונות הרבות, שוטרי מחוז צפון הצליחו לאתר את רכבו של החשוד ולאתר את מקום מגוריו
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
לאחר חקירה מאומצת בצפון הארץ, הבוקר (ראשון) הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 18 מכפר בענה. הצעיר הואשם בחשיפת איבר מינו ואוננות בשטחים ציבוריים ומול נשים בעיר כרמיאל. מעצרו והחקירה נגדו התרחשו בעקבות תלונות חוזרות ונשנות שהגיעו למשטרה בשבועות האחרונים.
לפי ישראל היום, לאחר קבלת הדיווחים על הצעיר, שוטרי מחוז צפון פתחו בחקירה והצליחו לאתר רכב ששימש את הצעיר. כך הם הצליחו להתחקות אחריו עד הכפר שבו גר ולעצור אותו. 
רמ"ח כרמיאל מסר כי המשטרה הפעילה את כל המאמצים כדי לעצור את החשוד וכדי שנשים נוספות לא יחוו אירוע דומה בעיר מגורן. כמו כן, הוא הזמין נשים שחוו אירוע דומה וטרם דיווחו עליו לפנות למשטרה.
במקביל לפילות זו, נזכיר כי בימים האחרונים המשטרה צולחת בעוד מספר מאמצים מצידה לאכוף את החוק בישראל. לפני ימים מספר, בתום חקירה סמויה וחובקת עולם, ימ"ר מחוז מרכז וחוקרי יחידת הסמים במכס אשדוד חשפו וסיכלו הברחה ארצה של יותר מחצי טון סם חדש מסוג MDMB בשווי עשרות מיליוני שקלים. היום הוגשה הצהרת תובע נגד תושב הרצליה פיתוח, איש עסקים החשוד בפרשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה