משפט

הרצח המבחיל של מיליונר הקריפטו: "היה בחובות מהימורים"

גופתו המבותרת של פרננדו פרז אלגבה נמצאה בפרפר של בואנוס איירס, כשבועיים לאחר שהוכרז כנעדר
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום Noam Revkin Fenton/Flash90)
על פי דיווחים, מיליונר הקריפטו שנמצא מבותר במזוודה בארגנטינה קיבל הודעות שאיימו עליו באלימות שבוע לפני שנעלם. גופתו של פרננדו פרז אלגבה התגלתה על ידי קבוצת ילדים בבואנוס איירס בסוף השבוע. איש העסקים ומשפיען הרשת נעדר מאז ה-18 ביולי.
"אני הולך להרוג אותך", אמר אדם בהודעה קולית מאיימת לאלגבה לפני שנעלם. "אני אעקור לך את העיניים ואחתוך לך את הידיים כדי שלא יהיה לך עוד כסף בחיים שלך". "אני נשבע בילדים שלי שאין לי בעיה להיכנס לכלא", אמר האיש, שזוהה רק בשם משפחתו איגלסיאס, לפי רשת החדשות הארגנטינאית Télam.
תחילה, רק ידיו ורגליו של אלגבה נמצאו במזוודה, אך הוא זוהה על ידי טביעות אצבעותיו וקעקוע על פלג גופו, כאשר ראשו נמצא לא רחוק מהזירה כמה ימים לאחר מכן. חוקרי מז"פ מצאו כי אלגבה נורה שלוש פעמים לפני שגופתו בותרה. חלקי הגוף נקטעו באופן נקי ומקצועי, דבר המצביעה על מעורבות של גורמים פליליים מנוסים. 
אלגבה צבר את הונו בשכירת רכבים יוקרתיים ומכירת מטבעות קריפטוגרפיים והציג את אורח חייו היוקרתי ל-900,000 עוקביו באינסטגרם.
על פי הדיווחים, הוא צבר חובות "עצומים" עם סוכנות המס של ארגנטינה ונתקל בצרות עם כנופיה מקומית ידועה לשמצה, שדרשה 40,000 דולר. אלגבה היה חייב גם לבנו של איגלסיאס 70,000 דולר, על פי הדיווח.
מקור המקורב לאלגבה אמר ל-Télam שהוא פיתח בעיית הימורים שהוחמרה במהלך מגיפת הקורונה, כאשר המשיך לרכוש מטבעות קריפטוגרפיים ככול ששקע יותר ויותר לחובות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה