משפט

מרב מיכאלי קוראת להפסיק את ההידברות: "אסור לחזור על הטעות"

יו"ר מפלגת העבודה פנתה לחשבון הטוויטר שלה, על רקע האירועים הסוערים של היממה האחרונה וקראה לראשי האופוזיציה להפסיק את הליך ההידברות סביב הרפורמה המשפטית בבית הנשיא: "די לשיתוף הפעולה עם נתניהו. ההידברות בבית הנשיא היא זו שנתנה לגיטימציה והלבינה את חוקי ההפיכה המשטרית, אסור לחזור על הטעות הזאת"
מערכת ice | 
מרב מיכאלי (צילום אתר הכנסת)
עמי אשד, מפקד מחוז תל אביב במשטרה, פרש אתמול (רביעי) מתפקידו ותקף את השר איתמר בן גביר במסיבת עיתונאים יוצאת דופן. מיד לאחר מכן, אלפי מפגינים יצאו לרחובות, חסמו את נתיבי אילון, הציתו מדורות על הכביש ומחו נגד ההחלטה של בן גביר, שמגיעה על רקע המשך החקיקה של הרפורמה המשפטית.
יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, תפסה תשומת לב מיוחדת במהלך ההפגנות, כאשר בזמן שצעדה עם המוחאים על נתיבי איילון החסומים, היא תועדה מתעמתת עם השוטרים, בעקבות היחס שלהם למפגינים שהיו סביבה.
היום, מיכאלי פנתה לחשבון הטוויטר שלה על רקע האירועים הסוערים וקראה לראשי האופוזיציה להפסיק את הליך ההידברות סביב הרפורמה המשפטית בבית הנשיא: "די לשיתוף הפעולה עם נתניהו. ההידברות בבית הנשיא היא זו שנתנה לגיטימציה והלבינה את חוקי ההפיכה המשטרית, אסור לחזור על הטעות הזאת. אני קוראת לחבריי לפיד וגנץ להפסיק ללכת שבי אחרי נתניהו ולא ליפול שוב למלכודת. רק המחאה עצרה את החקיקה ורק המחאה תתקן את מה שהפוליטיקאים קלקלו. את ההפיכה המשטרית רק מחאה נחושה עוצמתית תוכל לעצור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה