בארץ

טלי גוטליב מזמינה את המפגינים לביתה: "אהלן וסהלן בואו בכיף"

אחרי הדיווחים כי המפגינים כנגד הרפורמה המשפטית מתכננים למחות מול ביתה של חברת הכנסת מהליכוד, היא נשמעת לא מתרגשת במיוחד: "צעקות הבושה שלכם נוגעים לי לקצה הנעל"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90)
טלי גוטליב היא כידוע אחת המבקרות הגדולות של המפגינים כנגד הרפורמה המשפטית ולא פעם היא לא חסכה במילים שהפנתה כלפיהם ובתיאורים בהם הגדירה את אנשי המחאה.
אתמול (רביעי) בעקבות פריצת הפגנות הענק בכל רחבי המדינה לאחר נאום ההתפטרות של הניצב עמי אשד, הח"כית צייצה:  "מטורפים ומטופשים. ׳מחרבייך ומהרסייך ממך יצאו׳. אתם שהבערתם אש והפגנתם את עצמכם לדעת בערב י״ז בתמוז, אני בזה לכם, מתביישת בכם! מופרעים שכמוכם, צום י"ז בתמוז יום בקיעת חומות ירושלים שהוביל לחורבן בית המקדש. ׳על נהרות בבל שם ישבנו גם בכינו בזכרנו את ציון קינת דוד על החורבן. לידיעתכם".
היום, בעקבות הדיווחים כי המפגינים כנגד הרפורמה המשפטית מתכננים למחות מול ביתה, גוטליב צייצה: "לטובת המפגינים המטורפים והמטורללים אל תתבאסו. שמעתי שאתם באים להפגין מול ביתי. אהלן וסהלן בואו בכיף. רק אל תהיו עצובים שהפעם אני לא בבית. ואגב, אתם וצעקות הבושה שלכם נוגעים לי לקצה הנעל.. מקווה ששילמו לכל מפגין 600 שח כמובטח. צום י"ז בתמוז, תחילת ימי אבלות. לא משהו שאתם מבינים בו".
עם הידיעה על פיגוע נוסף ביישוב קדומים, גם את האירוע הקשה הזה חברת הכנסת קישרה למפגינים: "אלוקים אדירים בשמיים עוד נרצח בפיגוע טרור. ואתם המופרעים שמפגינים על כלום ושום דבר ופוגעים בחוסנה ובעוצמתה של המדינה בוז לכם! אויבים מבית שמשחקים ישירות לידיים של אויבינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גוטליב ההזויה
    ישראלי 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם אוזנייך שומעות את פיך מפיק דברי הבלע? עוד איכשהו במהלך כהונתך ניתן היה לסבול אותך על שלל השטויות כשצרחת את עצמך לדעת. חבל שאין חוק שיעצור אותך על ירידה מהפסים.
    סגור