תקשורת ומדיה

איילה חסון מסבכת את המיליארדר? "תמך בהם מאוד כלכלית"

העיתונאית הוותיקה איילה חסון התייחסה לעדותו של המיליארדר ארנון מילצ'ן במסגרת משפט נתניהו ואמרה במהלך תוכניתה, 'שבע' בכאן 11: "לא רק מילצ׳ן, גם חיים סבן, רצו להתקרב מאוד לכל מיני שועי עולם, הם רוצים כוח והשפעה, אז איך שני מיליארדרים מתקרבים לאנשים כאלה? שניהם גם היו חברים טובים ומאוד מקורבים לשמעון פרס ז״ל. סבן גם היה מאוד מקורב לקלינטונים ותמך בהם כלכלית"
תום נחום |  3
אילה חסון (צילום מיכה לובטון)
על רקע עדותו של המיליארדר ארנון מילצ'ן מברייטון שבאנגליה במסגרת משפט נתניהו, אשת התקשורת והעיתונאית הוותיקה, איילה חסון, התייחסה לנושא אמש (שני) במהלך תוכניתה, 'שבע' בכאן 11, כאשר הגיבה לסוגיית המתנות אותן קיבל לכאורה ראש הממשלה בנימין נתניהו ממילצ'ן.
חסון אמרה כך על עדות מילצ׳ן: "לא רק מילצ׳ן, גם חיים סבן, רצו להתקרב מאוד לכל מיני שועי עולם, הם רוצים כוח והשפעה, אז איך שני מיליארדרים מתקרבים לאנשים כאלה? שניהם גם היו חברים טובים ומאוד מקורבים לשמעון פרס ז״ל, מאוד מאוד, שהסביבה שלו, אני לא רוצה להגיד מילים לא ראויות בשלב הזה. סבן גם היה מאוד מקורב לקלינטונים ותמך בהם מאוד כלכלית, הוא ומילצ׳ן היו יריבים גדולים מאוד. ואיך מיליארדרים מגיעים למנהיגים ברמה הזו? איך? יש הבדל בין הרמה הציבורית לרמה המשפטית. איך הם נהיו מיליארדרים? מלעבוד על הציבור. שתהיה אכיפה שוויונית לכולם, שאלה שאנחנו אוהבים ואלה ששונאים יטופלו באותה צורה על ידי המשטרה, מערכת המשפט והתקשורת".
 

בתוך כך, העיתונאית ואשת התקשורת הוותיקה, איילה חסון, מגישת 'שבע' בכאן 11, עלתה בשבוע שעבר לשידור בתוכניתם של יותם זמרי ונועם פתחי ברדיו גלי ישראל (94FM) והתייחסה לדרמה בתיק 4000: "כשחושבים שיש פצצה להרשעה, לא אומרים דברים כאלה. הקריסה של השוחד משפיעה גם על עבירות המרמה והפרת אמונים. מדובר בשופטים מאד קטגוריים שישבו ושמעו עד עכשיו רק את עדי התביעה, אחרי שהם ישמעו את ההגנה, התביעה תתפרק".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ??
    מימי 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על בעלי לא אמרו שלקח שוחד ועל בעלה של צ"וחה. כן
    סגור
  • 2.
    אוי אוי אוי
    מיקי 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אוי כמה שאת לא חכמה !!! שופטים שומעים את החקירות של התביעה ושל הסנגורים, ומבינים שלאורך כל הדרך ,שלאורך דמים רבות הזוג מקהל / אוהב / דורש מתנות. ישנם אנשי ציבור לא מפורסמים שעבדו לדוג במשרד המסחר והתעשייה וקיבלו מתנות,התוצאה שנתיים בכלא ,או קצת יותר או קצת פחות,לא זוכר. לעובד ציבור אסור!! לקבל מתנה. סוף.
    סגור
  • 1.
    והיה להם לקב
    איכפת 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמך בהם? האם ראש ממשלת ישראל זקוק לתמיכה? מתנות כאלה ואחרות שניתנו הן לא תמיכה. לחם זה תמיכה אורז זה תמיכה
    סגור