משפט

זוועה בנתב"ג: זה מה שמצאו בודקי המכס במזוודה של הנוסע

סוכלה הברחה של 28 תוכים מסוג רוזלה בנתב"ג בשווי כ 10,000 אירו, הציפורים הועברו לטיפול השירותים הווטרינריים ונפתח לחשוד תיק
מערכת ice | 
מכס (צילום פלאש 90/ משה שי)
ניסיונות ההברחה של בעלי חיים דרך הגבולות במזוודות לא נפסקים לרגע. בפעילות משותפת של בודקי מכס נמל התעופה בן גוריון יחד עם רשות הטבע והגנים, סוכלה אתמול (רביעי) הברחה של 28 ציפורים מסוג רוזלה לישראל בעלות של כ-10,000 אירו.
כאמור, אתמול בשעות אחר הצהריים המוקדמות, הגיע לטרמינל 3 בטיסה מבלגיה נוסע שנקרא לבדיקה על ידי בודק מכס באולם הנוסעים בנתב"ג. מיד כשהתברר כי ברשותו ציפורים אסורות ביבוא נקראו למקום נציגי רשות הטבע והגנים.

הציפורים הוברחו בניגוד לחוק האוסר על החזקה או מכירתם בשל חשש לסיכון אקולוגי לסביבה בישראל. החשוד תושב הדרום בן 22 נחקר על ידי חוקרי רשות הטבע והגנים. הציפורים הועברו לטיפול השירותים הווטרינריים ונפתח לחשוד תיק.
לפני כחודש עצרו לחקירה תושב ראשון לציון עם נחיתתו בארץ מטיסה מרומניה , בחשד להברחת חומר החשוד כסם מסוג GBL – "סם האונס" בין כבודתו. בשיקוף של הכבודה, שבוצעה על ידי בודקי המכס באולם הנוסעים, עלה החשד בדבר המצאות בקבוקים המכילים נוזל חשוד, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה