משפט

בן גביר יגיש תלונה נגד כסיף: "סוף לתומכי הטרור בכנסת"

חבר הכנסת עופר כסיף הגיע להפגין נגד כניסתם של יהודים לדירות ברובע המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים, אחד מעוברי האורח באזור הטיח בו: "יהודים נרצחים פה, חבר שלי נרצח פה", כאשר כסיף הגיב ולכאורה איחל לו להירצח גם כן: "בקרוב אצלך". בן גביר הגיב: "סיעת 'עוצמה יהודית' תגיש תלונה לוועדת האתיקה"
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר הר הבית (צילום מנהלת הר הבית)
כאשר בארסנל שלו לאורך השנים לא מעט סערות ושערוריות, ח"כ עופר כסיף, מטעם מפלגת חד"ש בסיעת הרשימה המשותפת בעיצומה של סערה נוספת על רקע אמירה קשה מקוממת נגד אדם שמחה נגדו בעיר העתיקה בירושלים, במסגרתה כסיף לכאורה איחל לאותו מוחה להירצח בפיגוע טרור, כפי שחשף יאיר לוי, עיתונאי 'בחדרי חרדים', כאשר השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הודיע בהמשך כי יגיש תלונה לוועדת האתיקה נגד כסיף.
כסיף הגיע לעיר העתיקה ביחד עם עוד פעילי שמאל רבים במחאה על כניסתם של יהודים לאחד הרחובות המרכזיים ברובע המוסלמי, זאת בטענה על פינוייה של משפחה לטובת תושבים יהודים חדשים שרכשו את הנכס, כל זאת בליווי הנפת דגלי פלסטין מצד אותם פעילי שמאל שהפגינו ברחובות העיר העתיקה והרובע המוסלמי, כאשר בהמשך, הגיעו מוחים ימניים שהביעו התרעמות בפני ח"כ עופר כסיף, שהגיב בצורה קשה.

יאיר לוי כתב בחשבון הטוויטר שלו כך: "פרסמתי ב'בחדרי': האמירה המקוממת של ח"כ עופר כסיף. במהלך מחאה בעיר העתיקה בירושלים, הטיח יהודי בחבר הכנסת מחד"ש: "יהודים נרצחים פה, חבר שלי נרצח פה". כסיף השיב: "בקרוב אצלך".
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הגיב לסערה וכתב: "סיעת 'עוצמה יהודית' תגיש תלונה לועדת האתיקה כנגד ח"כ עופר כסיף, שבלי בושה מטיח בעזות מצח לעבר בחור יהודי ואומר לו "בקרוב אצלך", לאחר שאותו בחור זעק בפניו שחברו נרצח במקום בו הוא מבקר. הגיע הזמן לשים סוף לתומכי טרור שמסתובבים לנו בכנסת".
מגישת חדשות 13, סיון כהן, הזדעזעה מהתיעוד של כסיף וכתבה בטוויטר שלה: "חבר כנסת ש״מאחל״ לאזרח להירצח בפיגוע עוד לא היה לנו בושה וחרפה!!".
פאנליסט 'הצינור', הפעיל החברתי ומנכ"ל עמותת 'ביחד ערבים זה לזה', יוסף חדאד, שהמיקרופון שלו הושתק ע"י גיא לרר בתוכנית האחרונה של 'הצינור' בעקבות הוויכוח הקולני שלו עם יריב אופנהיימר, תקף גם הוא וכתב: "לא יאמן!!! עופר כסיף (חבר כנסת בישראל להזכירכם!!!) מגיב לנער שאומר לו שחבר שלו נרצח שם: "בקרוב אצלך". הוא מקבל משכורת מאיתנו ויורק לנו ולמדינה בפרצוף!!!".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרובוקטוןר
    מרצל לופו 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן גביר היה ונשאר פרובוקטור. אם ביבי לא היה חייב (על פי המצב הרעוע שלו) להשתמש בבן גביר היה שולח אותו לזבל! ביבי + בן גביר+ סמוטריץ = סוף ישראל השפויה!
    סגור
  • 1.
    מתי זה כבר יקרה לא לברבר יש לנקוט צעד עוד היום
    אבי 06/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם הסטירה שנתן לשוטר מערכת משפט פרוגרסיבית ונמושות ועדיין שואלים למה צריך רפורמה כן בגלל שאתם רכרוכים ולא מותאמים למקצועכם אתם לא מתאימים יש להחליף אותכם לאלתר כמותכם יש רבים אבל אייכותיים אין הרבה לכן יש לשלוח אותכם הביתה לא לשכוח לצרף את שאר שונאיי ישראל בכנסת
    סגור