ויראלי

כסיף השתולל: "ניאו נאצי", קלנר התפוצץ: "תומך רוצחים, אנטישמי"

שוב פיצוץ בוועדת החוקה של הכנסת אחרי שח"כ עופר כסיף האשים כי "10 אזרחים חפים מפשע נרצחו, ואתם חוגגים מוות של ילדים". נציג הליכוד, ח"כ אריאל קלנר התפוצץ על כסיף וכינה אותו: "תומך רוצחים, אוטו אנטישמי"
דוד זולדן | 
עופר כסיף, אריאל קלנר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
הטונים בוועדת החוקה צרמו אחרי שח"כ עופר כסיף מחד"ש-תע"ל האשים בלהט כי המהלך של צה"ל במהלכו נהרגו אזרחים ברצועת עזה הוא "רצח". קלנר לא נשאר חייב וכינה אותו: "תומך רוצחים, אוטו אנטישמי".
האירוע החל להתגלגל כאשר כסיף האשים את הממשלה כי "10 אזרחים חפים מפשע נרצחו, ואתם חוגגים מוות של ילדים". בתגובה קלנר שאל את כסיף אם הוא גינה את הרוצחים של בני משפחת די – והותקף על ידי כסיף, שהשתולל לעברו: "אתה ניאו נאצי כלומניק".
כזכור, בפתיחת מושב הקיץ של הכנסת, ח"כ עופר כסיף (חד"ש-תע"ל) תקף את נתניהו ואמר: "אתה ראש הנחש, אתה ראש שושלת הטרור. אתה צריך לעמוד לדין". נתניהו השיב לו וביקש שיישאר בזמן נאומו. "ח"כ כסיף, אנא הישאר בזמן תגובתי, אל תברח, הישאר", אמר נתניהו. נתניהו, באותו מעמד הבטיח למקארתי באנגלית כי הוא: "נחוש להגיע להסכמות רחבות ככל האפשר".
על המהפכה המשפטית דיבר נתניהו בעברית: "רוב אזרחי ישראל מבינים שדרושים תיקונים במערכת המשפט שיחזירו את האיזון הראוי בין הרשויות כפי שמתקיים בכל דמוקרטיה. אנחנו חותרים להסכמה חוצת מחנות בהקשר הזה, שהוא חשוב לעתיד הדמוקרטיה שלנו. לאורך כל החודשים האחרונים אני קורא להידברות. אני מאמין שעם רצון טוב ונכונות אמתית של כל הצדדים אפשר יהיה להגיע להסכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה