תקשורת ומדיה

דרמה באולפן הצינור: הוויכוח יצא משליטה, גיא לרר ניתק מיקרופונים

הוויכוח בין הפאנליסטים של 'הצינור', יוסף חדאד ויריב הופנהיימר, התלהט ועלה לטונים צורמים, גיא לרר לחץ על כפתור המיוט והשתיק את המיקרופונים של שניהם
מערכת ice |  2
גיא לרר, "הצינור" (צילום רשת 13)
אחרי הופעתו של הכפתור האדום שיאפשר למגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, להשתיק את המיקרופונים של הפאנליסטים אם יתפתח ויכוח קולני שלא יאפשר לו לנהל כראוי את השידור, אמש (חמישי) לראשונה נעשה שימוש בגאדג'ט החדש באולפן הצינור, כאשר הוויכוח בין הפאנליסטים יוסף חדאד ויריב אופנהיימר התלהט ועלה לטונים צורמים, כאשר לרר ניסה להרגיע תחילה את הרוחות, אך לאחר שלא הצליח פשוט לחץ בכעס על הכפתור, ניתק את המיקרופונים של השניים ולמעשה, הוריד אותם משידור. לרר העלה את הסרטון לטוויטר שלו וכתב: "לבחינתכם, הופעת הבכורה של כפתור המיוט בתכנית".
 
בתוך כך, רק ביום שני האחרון בתכנית 'הצינור' ברשת 13, פורסם לראשונה כי בניגוד להבטחות, רשת הענק הצרפתית קרפור, שרק לפני חודש החלה את פעילותה הרשמית תחת השם בישראל, מעלה מחירים במעל 150 מוצרים בפעם השלישית.
מגיש התכנית, גיא לרר כתב בטוויטר שלו: "תוסיפו לזה את העובדה שחלק ממוצריהם התייקרו מראש ביחס למחירם ברשת המקורית, יינות ביתן ולעובדה שבשום שלב הם לא היו הרשת הזולה בישראל - והרי לכם עוד הבטחה להוריד את יוקר המחיה שנראית (בינתיים) כמפח נפש ענק".
 
על פי הטבלה שהוצגה בתכנית, נראה שהמוצרים עלו סביב 3-5% יותר מאשר בהשקה של הרשת בישראל, מדובר בעוד עשרות שקלים עבור המוצרים הפופולריים וסל הקניות המשיך לזנק במחיר, אחרי שכבר הייתה עלייה במחיר ממש רגע אחרי הבדיקה של סל המוצרים עם כניסת המותג הצרפתי לישראל.

מקרפור נמסר בתגובה שמדובר בביטול מבצעים. אנחנו פחות מחודש מהפתיחה, כן? ולהגנתם יאמר שמוצרי קארפור עצמה עדיין מאוד זולים. לו רק היה כאן סופר קארפור אמיתי שכולו מורכב ממוצריה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ??
    מימי 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי חוגג כי יקבל בונוסים בוורוד
    סגור
  • 1.
    אז איך זה שנתנמהו יצא לחגוג את כניבת קארפור?!
    יהודי 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתניהו הוא חפיפניק גדול, שיזק בהצגו שיקריות!
    סגור