משפט

דרמה בכדורגל הישראלי: מכבי חיפה וב"ש ספגו עונשים כבדים מאוד

בעקבות הקטטה המכוערת בין שחקני מכבי חיפה להפועל באר שבע, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט על עונש קשה מאוד: 3 נקודות יורדות ממאזנן של הקבוצות, שגם ספגו קנסות כבדים. 12 שחקנים ספגו עונשי הרחקה. זערורה הורחק מ-15 משחקים, שאפי סולימאנוב מ-10. העונשים המלאים לפניכם
מערכת ice |  1
בית משפט (צילום vecteezy)
האלימות בכדורגל הישראלי הגיעה בשבוע שעבר לשיאה, כאשר בסיום המשחק הדרמטי של הפועל באר שבע ומכבי חיפה באצטדיון טרנר שבבירת הנגב, בו ניצחה עמוק בתוך תוספת הזמן הפועל באר 1:2 ופתחה מחדש את מאבק האליפות, אירעה קטטה ענקית ומכוערת במיוחד בין השחקנים על הדשא, ומהומה ענקית פרצה במקום.
היום (שישי) בית הדין של ההתאחדות לכדורגל החליט על עונש כבד מאוד כנגד שתי הקבוצות. מלבד העונשים הפרטניים, שתי הקבוצות נענשו בהורדת 3 נקודות בפועל, בעוד מכבי חיפה נקנסה ב-50 אלף שקל, בעוד באר שבע ספגה קנס של 85 אלף שקלים ובנוסף הפחתת נקודה על תנאי למשך שנה על כל מקרה גזענות, זאת לאחר הקריאות הגזעניות לעבר שחקני מכבי חיפה - מוחמד אבו פאני ועבדוליי סק.
העונשים הפרטניים שקיבלו שחקני מכבי חיפה: באסם זערורה הורחק מ-15 משחקים בפועל, מאוויס צ'יבוטה ספג עונש הרחקה לשני משחקים וקנס של 5,000 שקל, כמו גם עבדולאי סק. עלי מוחמד מורחק למשחק אחד ונקנס ב-2,000 שקל, מוחמד ג'אבר מורחק ממשחק אחד על תנאי ונקנס ב-2,500 שקל ופרנדזי פיירו ספג הרחקה על תנאי ממשחק אחד.
העונשים של שחקני הפועל באר שבע: שאפי סולימאנוב הורחק ל-10 משחקים, אדריאן פאון הורחק ל-5 משחקים וספג קנס של 5,000 שקל, יוג'ין אנסה מורחק משני משחקים ונקנס ב-2,000 שקל, שי אליאס הורחק גם הוא לשני משחקים וספג קנס של 2,500 שקל, מיגל ויטור הורחק ממשחק אחד ושגיב יחזקאל קיבל עונש של הרחקה על תנאי ממשחק אחד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להחמיר עם מכבי חיפה
    חזיזה 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק מכבי חיפה צריכה להיענש בחומרה קבוצה של שחקנים ואוהדים רעים וכוחניים לא פעם ראשונה שהשחקנים שלהם מתקוטטים
    סגור