משפט

רון קובי חוזר לכותרות- נתבע ויצטרך לשלם 416 אלף שקל

יושב ראש הועד המקומי בישוב פוריה עלית, חיים חליוה, תבע את ראש העיר לשעבר, רון קובי עקב 26 פוסטים שקובי רשם עליו בפייסבוק. בפסק הדין נקבע כי קובי ישלם לחליוה 16 אלף שקל על כל פוסט
מערכת ice |  1
רון קובי (צילום רועי כץ)
ראש עיריית טבריה לשעבר, רון קובי, נתבע על ידי חיים חליוה, יושב ראש הועד המקומי של הישוב "פוריה עלית". קובי חויב לשלם לחליוה כ- 416 אלף שקל עקב פרסומים משמיצים בפייסבוק שפרסם. בכתב ההגנה, קובי הגדיר את עצמו כפעיל חברתי בעיר טבריה שכחלק מעיסוקיו עומד בראש קבוצת הפייסבוק "מרימים את טבריה מהקרשים".
חליוה הגיש את התביעה ביוני 2018 ודרש מיליון שקל בשל 26 פרסומים שונים בפייסבוק בין השנים 2016 - 2018. בפוסטים של קובי הוא נהג לכנות את חליוה: "אויב מר", "מושחת", "פח אשפה אנושי", "נוכל סדרתי", "אדם שכל כולו הרס ונזק לעיר טבריה" ועוד שלל פוסטים בגנות חליוה.
שופטת בית משפט השלום קבעה כי קובי יצטרך לשלם לחליוה 16 אלף שקל על כל פוסט שפרסם נגדו- סך הכול כ- 416 אלף שקל בנוסף לעלויות משפט ושכר טרחה לעורך הדין- סה"כ כ- 40 אלף שקל נוספים שקובי יצטרך לשלם. חליוה יוצג על ידי עורכי הדין בן קרפל ואדם קרפל וקובי יוצג על ידי עו"ד אדיר מזוז.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רון קובי חויב לשלם
    א.צ. 03/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש קטן ובזוי. אי אפשר להבין איך הצליח להיבחר לרשות עיריית טבריה.
    סגור