משפט

נהג פדקס שהואשם בהריגת בת 7 עשוי לקבל עונש מוות

טאנר הורנר, נהג בחברת המשלוחים פדקס, עשוי לקבל עונש מוות, אחרי שהואשם ברצח של ילדה בת 7, זאת לאחר שפגע בה עם משאית המשלוחים בה נהג ופצע אותה, ומחשש שלא תספר על כך להוריה הוא חנק אותה למוות וזרק ת גופתה לנהר.
מערכת ice | 
ניידת משטרה בניו יורק (צילום unsplash)
טאנר הורנר, בן 31, נהג בחברת המשלוחים פדקס, עמד בסוף השבוע האחרון בפני בית המשפט עם כתב אישום חמור במיוחד שהוגש נגדו, זאת לאחר שהואשם ברצח שלאתנה סטרנד ה-בת 7, כשעל פי האישום הוא השליך את הגופה שלה בנהר סמוך והוא הואשם ברצח ובחטיפה מדרגה ראשונה.
הורנר עשוי לעמוד בפני עונש מוות אם יורשע באשמת רצח. המשטרה ביקשה מהתובעים לממש את עונש המוות. אמה של אתנה, מייטלין גנדי, הודתה לחבר המושבעים הגדול וכינתה את כתב האישום של הורנר "תחילתה של דרך ארוכה דרך מערכת המשפט". עוד סיפרה גנדי על עונש המוות המסתמן של הנהג כי "אני תומכת בעונש מוות. כל נשימה שהוא לוקח זו נשימה שהבת שלי לא עושה".
בחקירתו, סיפר הורנר כי הוא פגע בטעות בילדה באחד המשלוחים שעשה ב-30 בנובמבר בטקסס. למרות שהילדה רק נפצעה פצעים קלים, הורנר חשש שהיא תספר על התאונה להורים שלה, חטף אותה מיד לאחר התאונה ושם אותה במשאית. לאחר מכן הוא חנק אותה והשליך את הגופה שלה בנהר.
הסיפור ההזוי יותר הוא שהורנר הוביל איתו מתנת חג המולד לאותה ילדה ואמור היה למסור אותה למשפחתה. יומיים אחרי הרצח המזעזע, הוא הובילך בעצמו את המשטרה למקום בו זרק את גופת הילדה, שרחוק רק 16 מייל מביתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה