בארץ

בפעם השנייה בתוך פחות משבוע: רצח בלוד

אישה בשנות ה-50 לחייה אותרה ללא רוח חיים בביתה שבלוד, צוותי החרום של מד"א שהגיעו למקום מסרו כי על גופה מצאו סימני אלימות קשים. בעלה נעצר בחשד לרצח
מערכת ice | 
תחנת משטרה (צילום פלאש 90/ משה שי)
משטרת ישראל עצרה הבוקר (ראשון) תושב לוד בחשד שרצח את אשתו בדירתם. השוטרים שהגיעו לזירה איתרו את האישה כבת 53 ללא רוח חיים. לפי דיווח מגן דוד אדום האישה נמצאה עם סימני אלימות קשים על גופה. זמן קצר לאחר שהחלו לבצע בה פעולות הצלה, נאלץ צוות מד"א לקבוע את מותה במקום.
לפי הדיווחים מדובר בזוג תושבי לוד בשנות ה-50 לחייהם - ולהם שלושה ילדים בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. הפרמדיקים של מד"א סיפרו כי זירת הרצח הייתה קשה מאוד. בעקבות כך, שוטרי תחנת לוד פתחו בחקירה לאחר הדיווח על כך שגבר רצח עפ"י החשד את אשתו בביתם בלוד. לאחר מרדף, הצליחו השוטרים לעצור אותו סמוך לזירה בעת שניסה להימלט. בסיום חקירתו יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך מעצרו.
פראמדיקים של מד"א אסף דומן ושיר חבר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האישה שוכבת מחוסרת הכרה בתוך הדירה. היא הייתה ללא דופק וללא נשימה עם סימני אלימות ולאחר בדיקות רפואיות קבענו את מותה".
למעשה מדובר ברצח השני תוך פחות משבוע בלוד, כאשר גם במקרה הקודם הנרצחת הייתה אישה. כזכור ביום רביעי האחרון אותרה אישה בשנות השלושים לחייה כשהיא מחוסרת הכרה בכניסה לבניין בו היא גרה. זמן קצר לאחר מכן נעצר גבר בן 41, שכן של הנרצחת, בחשד לרצח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה