בארץ

מרב מיכאלי נגד בן גביר: "רק מטריל ומפריע למשטרה"

מרב מיכאלי תקפה את איתמר בן גביר: "בר לב הוריד את הפשיעה בחברה הערבית לראשונה מזה שש שנים. אם הפשע חזר להשתולל ברחובות בדיוק כשבן גביר נכנס לתפקיד - זה אמור להסביר לנו מי הגורם שרק מטריל ומפריע לעבודת המשטרה"
מערכת ice |  1
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
חברת הכנסת מרב מיכאלי, יושבת ראש מפלגת העבודה, העלתה היום (שישי) ציוץ לחשבון הטוויטר הפרטי שלה בו היא תקפה את השר לביטחון לאומי של ישראל, יושב ראש עוצמה יהודית, איתמר בן גביר.
בציוץ שהעלתה מיכאלי היא כתבה: "יחד עם המפכ"ל הנוכחי, עמר בר לב, כשר הבט"פ הוריד בשנת 2022, לראשונה זה שש שנים, את הפשיעה בחברה הערבית. המשטרה אותה משטרה והמפכ"ל אותו מפכ"ל. אם הפשע חזר להשתולל ברחובות בדיוק כשבן גביר נכנס לתפקיד - זה אמור להסביר לנו מי הגורם שרק מטריל ומפריע לעבודת המשטרה".
 
בהמשך, העלתה עוד ציוץ עם סרטון מזעזע של אזרח שתוקף אדם מבוגר בנתיבות, כשהיא כותבת: "ארבעה אזרחים נרצחו בסוף השבוע האחרון, אתמול נרצחה אישה על ידי השכן שלה בלוד, היום תושב אופקים דורס במכוון רוכב אופניים מבוגר, יוצא מהרכב, מכה אותו ודורס אותו שוב. אין מה לומר, תחושת הביטחון שבן גביר הבטיח ממש מורגשת סוף סוף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא לא מתאים להשקפת דעותיך כנראה את דומה לסבא שלך
    אבי 02/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבחירות הבאות אתם גם בחוץ אני הייתי איש שמאל מובהק בשנות ה60 כשהייתה משנתו של בן גוריון ואתם היגעתם לפניי כ30 שנה הרסתם הכל פעם היו נציגים בעליי רמה היום אתם אספסוף שוליים
    סגור