משפט

זאב רז בצרות? שוחרר לביתו בערבות אחרי החקירה

על פי הודעת המשטרה בתום החקירה של אל"מ רז: "לפני זמן קצר הסתיימה חקירתו של זאב רז ביחידת הסייבר בלהב 433 בחשד לעבירות של הסתה לאלימות ואיומים והוא שוחרר לביתו בערבויות מתאימות"
מערכת ice |  1
זאב רז (צילום מתוך פייסבוק)
שוטרי יחידת הסייבר בלהב 433 עיכבו היום (ראשון) את זאב רז, אל"מ במיל וטייס קרב שהשתתף בין השאר בתקיפת הכור העיראקי וצבר רקורד במחאות השמאל. רז עוכב בעקבות פוסט שפרסם ובחשד לעבירות הסתה ואיומים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והוא נחקר בלהב 443. בסיום החקירה שוחרר לביתו בערבות.
על פי הודעת המשטרה: "לפני זמן קצר הסתיימה חקירתו של זאב רז ביחידת הסייבר בלהב 433 בחשד לעבירות של הסתה לאלימות ואיומים והוא שוחרר לביתו בערבויות מתאימות".
"מפליאה אותי מתינות הניסוח של חודק. רק התגוננות בנשק? פאסיבית? כוסות רוח למת. אם יקום ראש ממשלה וייטול לעצמו סמכויות דיקטטוריות, ראש הממשלה הזה הוא בן מוות, פשוט כך, יחד עם שריו ועושי דברו. גם לנו צריך להיות דין רודף", כתב רז בחשבון הפייסבוק שלו ועורר סערה ציבורית שמסרבת לדעוך. רז שנושא את עיטור הרמטכ"ל מזוהה בשנים האחרונות בהפגנות נגד נתניהו, במתווה הגז, במחאת בלפור וכעת גם במחאה נגד המהפכה המשפטית.
המשטרה פתחה בחקירה גם נגד עו"ד דוד חודק בחשד לעבירה של הסתה לאלימות. התיק נחקר ביחידת הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433."אני החלטתי שאני לא אחיה יום אחד בדיקטטורה, ואם צריך להילחם על זה אני אלחם. אנשים מוכנים להילחם עם נשק אז כולם מזדעזעים מזה. אומרים לי, איך אתה אומר דבר כזה? אם נצטרך להגיע לזה ואם יגררו אותי לשם זה מה שאני אעשה", אמר חודק בשבוע שעבר בכנס של לשכת עורכי הדין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הרבה דרגות ועדיין...
    מ. ל. ש. 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה דרגות ועדיין טיפש...
    סגור