בארץ

ראש השב"כ בהודעה חריגה: "ההסתה גוברת"

בעקבות ההכרזה על נתניהו כ"בן מוות" על ידי בכיר לשעבר בחיל האוויר, ראש השב"כ רונן בר הודיע כי מבחינתו אין סבלנות לאלימות ולהסתה כלפי בכירי הציבור מחד והמפגינים מנגד
מערכת ice |  1
רונן בר ראש שירות הביטחון הכללי (צילום פלאש 90)
ראש השב"כ רונן בר פרסם אמש (שבת) הודעה חריגה בעקבות ההסתה והקריאות האלימות שהשמיעו חלק ממתנגדי הרפורמה המשפטית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהודעתו כתב בר כי שוחח עם מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי וסיכם עימו על מדיניות של "אפס סובלנות" כלפי הסתות לאלימות או קריאה לפגיעה בנבחרי ציבור וכלפי מי שיקרא לפגוע במפגינים כלשהם.
במקביל להודעת ראש השב"כ, משטרת ישראל הודיעה כי פתחה בחקירה בחשד להסתה ואיומים נגד אלוף משנה (במיל') זאב רז, בעקבות הפוסט שבו הייתה קריאה ל"דין רודף" נגד "ראש ממשלה שייקח סמכויות דיקטטוריות" - פוסט שבהמשך הוא מחק וטען כי לא הוא כתב את הדברים. התיק, מסרה המשטרה, ייחקר ביחידת הסייבר בלהב 433.
בנוסף לכך, ראש הממשלה נתניהו התייחס להתקפה החמורה נגדו שכתב ואמר: "בשבועות האחרונים אנחנו עדים לגל גובר של הסתה. מדי יום נחצים עוד גבולות ונדמה שכל הגבולות נחצו באיומים על נבחרי ציבור ועלי, אבל מסתבר שלא כי היום שמענו וחזינו באיום לרצח איום מפורש, ברצח ראש ממשלה בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איומים ברצח
    יוסי 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכחנו את האשמת הימין ברצח רבין והיום אשקרה ובגלוי מאימים על נתניהו ברצח ומלחמת אחים בדמוקרטיה יש לךשלים עם הפסד בבחירות ולא ליצור אנרכיה וקראות לרצח ראש הממשלה
    סגור