משפט

אחרי ההסתה החמורה לרצח ראש הממשלה: המשטרה בצעד דרמטי

כל פרסום מהסוג הזה ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת יטופל חקירתית על ידי משטרת ישראל. בן גביר: "אם נער גבעות היה כותב דברים דומים ואפילו חמורים פחות ממה שאמרו חודק ורז, הוא היה עצור בבית מעצר"
מערכת ice |  11
מעצר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
אחרי המסר המסית לרצח ראש הממשלה בנימין נתניהו ובשל עליית מדרגה משמעותית בהתבטאויות חמורות להסתה, פגיעה ואיומים נגד אישי ציבור החליטו מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי וראש אח״מ ניצב יגאל בן שלום כי כל פרסום מהסוג הזה ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת יטופל חקירתית על ידי משטרת ישראל. 
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תנהג באפס סובלנות לפרסומים מסיתים מכל סוג וכל מי שייפרסם או יתבטא בצורה המאיימת ומסיתה לפגיעה באישי ציבור ייחקר תחת אזהרה ואם יתברר כי עבר עבירה פלילית יוגש נגדו כתב אישום". 

עוד נכתב: "מפכ״ל המשטרה וראש אח״מ רואים בחומרה רבה כל התבטאות המסיתה לאלימות פגיעה ואיום על אישי ציבור. משטרת ישראל לא תמנע מאיש את חופש המחאה במדינה דמוקרטית אך יחד עם זאת לא נאפשר שיח אלים מסית ומאיים".
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר: "הנחיתי את המשטרה להתייחס במדיניות מקבילה להסתות שמגיעות משמאל לימין ומימין לשמאל. אם נער גבעות היה כותב דברים דומים ואפילו חמורים פחות ממה שאמרו חודק ורז, הוא היה עצור בבית מעצר".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    זו לא הסתה
    ירזל 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שילמדו מהימין איך לעשות את זה נכון
    סגור
  • 10.
    דיקטטורה - תקום פה רק על גופתי המתה ! (ל"ת)
    פטריוט 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    לא איימו לרצוח רוה"מ אלא דיקטטור - במידה ויקום (ל"ת)
    פטריוטים אמיתיים ! 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אמר
    יוסיפון 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תזכיר לי ? מי אמר "הגעתי לסמל של מכוניתך! נגיע אילך גם !" איש בזוי !!!!!
    סגור
  • 7.
    הביבטטור בפעולה מסית ומשקר בלי סוף (ל"ת)
    לא מפגרים 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    נת
    נילי גל 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נתניהו כדאי שתתקפל... חשוב פעמיים לפני כל צעד שאתה עושה. העם נגדך... קודם סיים את המשפט שלך... ואחר כך תציג את מועמדותך לראשות הממשלה.
    סגור
  • 5.
    איומים
    אורי 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעניין אם מהצד הימני המשחי והחשוך יגיעו איומים גם אז המשטרה תחקור ???
    סגור
  • 4.
    שחצנות
    אליריס 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לצערי יש הרבה מטיסינו היקרים ששחכו שאנחנו מדינה יהודית ולא מדינת כל אזרחיה ולכן הם חושבים שהמדינה היא שלהם ומותר להם להגיד כמעט הכל אז אולי טיסים הם מצוינים אבל פוליטיקאים הם גרועים דוגמא מפקדם הרמטכל חלוץ שמכר מניות תוך כדי מלחמה שניהל וחבל כי אנחנו מדינה יהודית ולא מדינת כל אזרחיה לצערי הנהנתנים וחבל
    סגור
  • 3.
    העיקר הבת שלו היתה עוזרת לשופט ברק , משיהו יגיד לתעמולה
    יואב 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לתעמולנים . א. מעולם לא היו בהפגנות 100.000אלף אולי 30.000. .לא יועיל לכם הימין נבחר להחליט למשול ולקדם את הרעיונות של הבוחרים.ג.טרור תעמולני לא יועיל גם אם תגייסו בעלייה לרגל למיני גורו, כלכליים, או שליטים אנטישמים ותשגו מהם, התבטאויות נגד הרפורמה גם שאין להם מושג ירוק באשר לרפורמה. ההכרחית.הרפורמה תעשה. נקודה שופטים שדורשים להיות משכפלי עצמם בוועדה לבחירת שופטים . שפיטה גזענית על רקע צבע עור, מעמד, מגדר, ודיעות פוליטיות. שופטים בצעו פוגרומים בנאשמים חרדים גזרי דין פי10 חמורים מיתר האוכלוסיה נגד מזרחיים שחורים ימניים לבסמאלנים על אןתה עבירה עשירית מהעונש , לכו תבדקו 1000פסקי דין בכל אחד אחד מעבירות ,כולל אונס.אונס קבוצתי של לבנים צאצאי פרקליטות שופטים , מרעננה תגל6 כיצד טטאו האשמות בעסקאות טיעון. וכדומה. גילדת השופטים כאן היא לבנה גזענית אפלה וצבועה. מחייבת רפורמה עמוקה לקצוב שנות הכהונה ל7 שנים ולא יותר,לייסד מנגנון ציבורימ להדחת שופטים מושחתים. לדרוש שהשופטים יניחו את כל מפת עסקיהם מי יש לו ,20 דירות , ונדע מי יחסום מיסוי על דירות . מי י5ה משפט כי הוא או בנו בתו ,שותפים בפירמה
    סגור
  • 2.
    העיקר הבת שלו היץה עוזרת לשופט ברק , משיהו יגיד לתעמולה
    יואב 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לתעמולנים . א. מעולם לא החו בהפגנות 100.000אלף אולי 20.000. לב.לא יועיל לכם הימין נבחר להחליט למשול ולקדם את הרעיונות של הבוחרים.ג.טרור תעמולני לא יועיל גם אם תגייסו בבוגדנו כאן ושם מתבטאים נגד הרפורמה ההכרחית.שופטים פוליטקאים שדורשים להיות משכפלי עצמם בוועדה לבחירת שופטים . שפיטה גזענית על רקע צבע עור מעמד מגדר ודיעות פוליטיות. בצעו פוגרומים בנאשמים חרדים גזרי דין פי10 חמורים מיתר האוכלוסיה נגד מזרחיים שחורים ימניים לבנים סמאלנים על אןתה עבירה עשירית מהעונש , לכו תבדקו 1000פסקי דין בכל אחד 6אחד מעבירות ,כולל אונס.אונס קבוצתי של לבנים צאצאי פרקליטות שופטים , מרעננה טטאו האשמות בעסקאות טיעון. וכדומה. גילדת השופטים כאן היא לבנה גזענית אפלה וצבועה.
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד למשטרת ישראל .יש משב רוח רענן של
    רני 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    6 3
    החזרת שלטון החוק ,הסדר הציבורי.. לא עוד ההפקרות שיאיר לפיד השאיר אחריו.. קרי הרס וחורבן בכל פרמטר !! ב ה צ ל ח ה ל מ ש ט ר ה .
    סגור