בארץ

טייס קרב לשעבר בהסתה חמורה: "ראש ממשלה דיקטטור הוא בן מוות"

אל"מ במיל' זאב רז, מבכירי הטייסים שהפציצו את הכור בעיראק, פרסם פוסט בו כתב: "אם יקום ראש ממשלה וייטול לעצמו סמכויות דיקטטוריות - הוא בן מוות וחובה להרוג אותו". הליכוד בתגובה: "ההסתה נגד ראש הממשלה נתניהו שוברת שיאים של טירוף"

מערכת ice |  7
זאב רז (צילום מתוך פייסבוק)
הסתה חמורה לכאורה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. אל"מ (במיל') זאב רז, לשעבר טייס קרב מועטר, קורא: "אם יקום ראש ממשלה ויטול לעצמו סמכויות דיקטטוריות - הוא בן מוות וחובה להרוג אותו".
זאב רז הוא ממנהיגי מחאת בלפור ומי שעמד בראש המבנה שהפציץ את הכור הגרעיני העיראקי במבצע אופרה ועוטר על כך בצל"ש הרמטכ"ל. אמש פרסם פוסט מאוד שנוי במחלוקת בעמוד הפייסבוק שלו בו התייחס לאמירתו מהשבוע של עו"ד דוד חודק כי לא יהסס להשתמש באש חיה נגד דיקטטורה. בפוסט נכתב:
"מפליאה אותי מתינות הניסוח של חודק. רק התגוננות בנשק? פאסיבית? כוסות רוח למת. אם יקום ראש ממשלה ויטול לעצמו סמכויות דיקטטוריות, ראש הממשלה הזה הוא בן מוות, פשוט כך, יחד עם שריו ועושי דברו.
"גם לנו צריך להיות דין רודף", המשיך וכתב רז, "דין הרודף שלי אומר: אם על ארצי השתלט אדם, זר או ישראלי, ומנהיג אותה באופן לא דמוקרטי, חובה להרוג אותו. לא מנומס, מעורר חלחלה, אבל הברירה היא הרבה מתים חפים מפשע, ומוטב להרוג קודם את הפושעים. מכין גילוי-דעת מפורט בנושא".

הליכוד מיהר להגיב לאחר צאת השבת: "ההסתה נגד ראש הממשלה נתניהו שוברת שיאים של טירוף. אנחנו מזועזעים מקריאתו של זאב רז לרצוח את ראש הממשלה נתניהו ואת שרי הממשלה. שב"כ והמשטרה חייבים לפעול מייד כדי לעצור אותו ואת יתר המסיתים נגד ראש הממשלה נתניהו".
 
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב בטוויטר שלו: "ירדתם מהפסים. זה מתחיל כשיו"ר האופוזיציה לפיד בחוסר אחריות מעודד משיכת השקעות מישראל לסינגפור ומנסה לפגוע בכלכלה הישראלית, ממשיך כשעו"ד חודק מסית לשימוש באש חיה, ועכשיו זאב רז שקורא בגלוי לרצח ראש הממשלה והשרים. חברי באופוזיציה, גלו אחריות ותעצרו עכשיו!"
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    איפה בפוסט יש התיחסות לנתניהו? (ל"ת)
    משה 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אל דאגה, לא יקרה לו כלום. הוא בצד הנכון שמותר לו הכל. (ל"ת)
    יובב 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    סתם עוד חתיכת חרא.... (ל"ת)
    עליבבה 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אין מקום לאמירות כאלה בארצי
    Kdd 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין מקום לאמירות כאלו בארצנו טיס שניתן לו מהמדינה כלי הגנה על המדינה בושה וחרפה שמשתמש בו לכאורה לדבריו, לפגוע בראש ישראלי כלשהו על אחת כמה וכמה על ראש ממשלת המדינה. יש לקטוע אמירות כאלה עם היווצרן ידוע לצערנו כי אלימות מילולית הובילה כבר לרצח!!! יש למנוע תופעה זו בארצנו ויהיה מה שיהיה - יפה שעה אחת קודם. כותב אחד שבזכות בן דודיו הטיס "המהולל" זכה להטיס כנציג מדינת ישראל מטוס הנועד להגן על כל ישראלי וישראל כולה - ועתה הופך לכאורה ל"עריק"ומנסה באותו מטוס לפגוע בשולחו - איפה הבושה ?!
    סגור
  • 3.
    למה רק לרבין זה מגיע?
    נביא זעם 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המסית מס'1 נגד רבין היה ביבי
    סגור
  • 2.
    הוא מדבר. בימין רוצחים בלי להזהיר (ל"ת)
    מישהי 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    דגנרט
    מוטי 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    להעמיד לדין מייד, עם פסק דין לאשפז חלאה חולה נפש באופן מיידי, אני חרד לגורל המדינה, של שחלאה כזאת היגיע לדרגה זו, וזבל כזה צריך להגן עלינו פחד אלוהים
    סגור