משפט

השוטר לשעבר נידון ל-100 שנות מאסר על פגיעה מינית בילדים

שוטר לשעבר ואשתו הורשעו בביצוע מעשים מגונים ואונס בקטינים לצד שורה של פשעים מיניים אחרים. השוטר לשעבר נשפט למאה שנות מאסר במסגרת הסגר טיעון, שמנע מהקורבנות הצעירים להעיד בבית המשפט
מערכת ice | 
צילום unsplash
שוטר לשעבר ממדינת לואיזיאנה הורשע השבוע באונס, הטרדה מינית של קטינים ואחזקת תוכן פורנוגרפי המציג קטינים. עמו נשפטה אשתו, אשר פתחה בהליכי גירושין ממנו. האישה נשפטה ל-41 שנות מאסר והגבר ל-100 שנות מאסר וזאת במסגרת עסקת טיעון.
הגבר, שוטר לשעבר בשם דניס פרקינס ואשתו שלימדה בבית ספר אזורי, נתפסו לאחר שהמשטרה קיבלה טיפ אנונימי על פעילותם. בחיפוש ביתם נמצאו תכנים פורנוגרפיים ותמונות של הזוג עם קטינים. חקירה מעמיקה יותר חשפה מספר פעולות מטרידות שהזוג ביצע, ביניהם הכנסת זרעו של פרקינס למאפי קאפקייק שהזוג הכין וחילק לילדים בבית הספר בו האישה לימדה.
לאחר הגש כתבי האישום, האישה הודתה באשמה ובמסגרת עסקת טיעון 68 מתוך 72 ההאשמות נגדה בוטלו והיא נדרשה להעיד נגד בעלה. כאמור נגזרו עליה 41 שנים בכלא ולאורך ההליך כולו היא טענה שבעלה, ממנו היא מנסה להתרגש כעת, הכריח אותה לבצע את המעשים.
פרקינס הסכים להסדר טיעון גם הוא וזאת לכאורה על מנת למנוע מהילדים הצעירים להגיע לבית המשפט ולהעיד בתיק. לאחר שנשפט ל-100 שנים בכלא הוא טען שהוא מצטער אך שישו כבר סלח לו. דוברת מטעם הקורבנות מסרה לו באופן ישיר: "אתה כבר לא בשליטה על הקורבנות שלך, שיהיו לך חיים נחמדים בכלא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה