משפט

הותר לפרסום: זה הקבלן הבכיר שנורה למוות בראשון לציון

משטרת ישראל אישרה לפרסום כי ניסים אסייג, הבעלים ומנכ"ל של חברת ההתחדשות העירונית NSA שיזמה תכניות פינוי-בינוי ברחבי הארץ, הוא האיש שנורה הבוקר למוות בראשון לציון
מערכת ice | 
ניידת משטרה (צילום shutterstock)
הערב (חמישי) משטרת ישראל אישרה לפרסום כי ניסים אסייג, הבעלים ומנכ"ל של חברת ההתחדשות העירונית NSA שיזמה תכניות פינוי-בינוי ברחבי הארץ, הוא האיש שנורה הבוקר למוות בראשון לציון. המשטרה ממשיכה בחקירה לנסיבות האירוע וממשיכה לחפש אחר חשודים במעשה.
מבית החולים אסף הרופא, לשם פונה אסייג ז"ל עם פצעי ירי פתוחים, נמסר אחרי מותו של אסייג כי "למרות מאמצים רבים של הצוותים הרפואיים בבית החולים לייצב את מצבו, לצערנו הרב, נקבע מותו".
הדיווח על האירוע התקבל סמוך לשעה 09:15 במוקד 101 של מד"א במרחב איילון. אז נודע על גבר שנפצע באירוע ירי ברחוב פריימן בראשון לציון כשהוא ירד ממונית. לאחר שספג את הירי הוא נכנס חזרה למונית ותוך שהוא מזעיק עזרה הגיע לתחנת דלק סמוכה שם החל צוות מד"א שהגיע במהירות לנסות לייצב את מצבו. הוא פונה למרכז הרפואי שמיר שם הוכנס לחדר הטראומה, עבר הליכי ניתוח ואולם לפנות ערב מת מפצעיו. הוא הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים ומספר נכדים.
אסייג הוא יליד אור עקיבא, שימש בעבר בשורת תפקידים בחיל החימוש ובצה"ל. הוא פרש מצה"ל באוגוסט 2008. בתפקידו האחרון היה רמ"ח ארגון ומשאבי אנוש. חברת ההתחדשות העירונית NSA שהקים ועמד בראשה פעילה בעשרות פרויקטים ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה