בארץ

רצח במסעדה בחיפה: צעיר בן 23 נורה בראשו למוות

עוד רצח במלחמת הכנופיות במגזר הערבי: מהראן אבו חייט, בן 23, נורה בראשו בעת עבודתו במסעדת קייטרינג בחיפה. המשטרה חושדת שהרצח קשור לרצח המזעזע שלשום, בנו נורו אב ובנו הפעוט בנצרת
מערכת ice | 
הנרצח מהראן אבו חייט (צילום רשתות חברתיות)
מהראן אבו חייט, צעיר בן 23 נורה למוות במסעדת קייטרינג בה עבד ברחוב שפירא בחיפה. הרוצח נכנס למסעדה בשעה 14:40 בצהרי היום כאשר הוא רעול פנים, ירה בקורבן בראשו ונמלט מהזירה. צוות מד"א שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותו של אבו חייט במקום.
הנרצח אבו חייט מוכר למשטרה ומחקירה ראשונית עולה כי הרקע לאירוע פלילי. ככל הנראה מדובר בנקמה על רקע הסכסוך המתמשך בין ארגוני הפשיעה בעיר נצרת, במסגרתו נרצחו השבוע פיראס ופארס הייב, אב ובנו הפעוט בן שנתיים בלבד. אבו חייט הוא קורבן רביעי בשבועיים האחרונים בסכסוך המדמם בין ארגון הפשיעה של נאסר חרירי לבין ארגונו של סמיר בכרי.

חובש מד"א חיים אלגרבלי שהגיע ראשון לזירת הרצח סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הרצפה מחוסר הכרה כשהוא סובל מפציעת ירי. ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".
חקירת הרצח תועבר לטיפול היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יחב"ל) בלהב 433 במשטרה, המטפלת בארגוני פשיעה, והיא תחקור כעת את מקרי הרצח האחרונים הקשורים זה לזה לפי החשד.
ברצח המזעזע שאירע שלשום, האב פיראס החזיר מהגן את שני ילדיו, אחד מהם בן שנתיים בלבד, וסמוך לביתם נפתחה אש לעבר רכבם. הכדורים פגעו בשמשה האחורית ובצד המקביל לנהג. האב נהרג במקום, ומות בנו הפעוט פארס נקבע בבית החולים האנגלי. הילד השני שהיה ברכב לא נפגע. מתחילת שנת 2022 נרצחו 108 בני אדם בחברה הערבית, רק 25 מהמקרים פוענחו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה