משפט

הרשיז בדרך לשלם קנס ענק? השוקולדים שלה מכילים מתכות

ענקית הממתקים נתבעה על ידי צרכן בניו יורק בגין טענה כי לכאורה בשוקולד שלה יש מתכות כבדות שעשויות לגרום נזק בריאותי ללקוחות
מערכת ice |  1
נשיקות הרשיז (צילום UNSPLASH)
הרשיז, ענקית הממתקים האמריקאית, נתבעת על ידי צרכן שהאשים את החברה במכירת שוקולד מריר המכיל רמות מזיקות של עופרת ושאריות מתכות כבדות. בתביעה ייצוגית מוצעת שהוגשה ביום רביעי, אמר כריסטופר לזאזרו כי הוא לא היה קונה או היה משלם פחות עבור שוקולד Hershey's Special Dark Dark Sweet Sweet, Lily's Extra Dark Chocolate 70% Cacoa ו-Lily's Extreme Dark Chocolate 85% Cacoa אילו הרשיז חשפה את תוכן מרכיבי השוקולד.
הרשיז לא הגיבה מיד ביום חמישי לבקשות להגיב על התביעה, שהוגשה לבית המשפט הפדרלי בסנטרל איסליפ, ניו יורק. כמה מחקרים מראים כי נוגדי החמצון ורמות נמוכות יחסית של סוכר בשוקולד מריר יכולים לסייע במניעת מחלות לב וכלי דם. לזארו, תושב מחוז נסאו, תבע שבועיים לאחר ש-Consumer Reports חשף את תוצאות הבדיקה המדעית של 28 חטיפי שוקולד מריר לעופרת וקדמיום.

המגזין אמר כי בעוד שכל ה-28 הכילו את המתכות הכבדות, 23 כולל שוקולד של Dove, Godiva, Lindt ו-Trader Joe's הכילו רמות שעלולות להזיק של עופרת ומתכת נוספת או שניהם עבור אנשים שאוכלים גרם אחד של שוקולד ביום. לזארו אמר כי צרכנים סבירים יימנעו מקניית מוצרים עם "סיכון בריאותי חמור", וכי הצרכנים מסתמכים על הרשי להיות אמיתית לגבי המרכיבים במוצרים שלה.
התביעה דורשת פיצוי של 5 מיליון דולר לפחות, כולל לפחות 500 דולר לעסקה לפי החוק בניו יורק. יש לציין כי הרשיז רכשה את לילי תמורת 425 מיליון דולר ביוני 2021. עורכי דינו של לזאזארו לא הגיבו מיד לבקשות להגיב, לרבות אם מתוכננות תביעות אחרות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זאת לילי? (ל"ת)
    העתק-הדבק 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור