משפט

ביצים וסיגריות מזויפות נתפסו: איפה ניסו למכור לכם אותן?

בפעילות מניעה ואכיפת עבירות איכות חיים שנערכה בהובלת מש"מ שכונת עיסוויה במחוז ירושלים, נרשמו עשרות דו"חות אכיפה, נתפסו מאות קופסאות סיגריות החשודות כמזוייפות ותבניות ביצים ללא פיקוח
מערכת ice | 
סיגריות (צילום דוברות המשטרה)
מרכז שירות משולב עיסאוויה של תחנת שלם במחוז ירושלים, שוטרי תחנת שלם ולוחמי מג"ב יחד עם גורמי אכיפה נוספים ביניהם- מועצת הלול, פדרציה לקניין רוחני ועיריית ירושלים, פעלו הבוקר (שלישי) למניעה ואכיפה נרחבת בשכונת עיסאוויה במזרח ירושלים כנגד נהגים המבצעים עבירות תעבורה וכנגד עבירות איכות חיים.
במהלך הפעילות, נבדקו מספר בתי עסק ונתפסו מאות תבניות של ביצים לא מסומנות וללא פיקוח אשר הושמדו על ידי מועצת הלול, ונתפסו מאות קופסאות סיגריות החשודות כמזוייפות בשווי של כ-100 אלף שקל. 

בנוסף, בוצעה פעילות כנגד עבירות איכות חיים, ניתנו הודעות לפינוי רכבי גרוטאה, בוצעה פעילות לפינוי מצבורי אשפה ומחיקת כתובות קיר, והוסרו דגלים של ארגוני טרור. עוד במהלך הפעילות, נערכה אכיפה כנגד עבירות בריונות באזור.
נרשמו עשרות דו"חות בגין עבירות תנועה בכלל זה עבירות חניה המהווה פרט לאי ציות לחוק גם הפרעה ומטריד לכלל משתמשי הדרך, בשווי של אלפי שקלים. משטרת ישראל תמשיך במאבק הנחוש והבלתי מתפשר בעבירות בריונות בכביש ועבירות איכות החיים ובשיתוף עם גורמים נוספים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה