מדדים ומחקרים

גם בעבירות רכוש - תל אביב היא עיר ללא הפסקה

נתונים של משטרת ישראל חושפים כי תל אביב היא העיר בה הרכוש שלכם הכי בסכנה. מנתונים שעולים בתל אביב יש הכי הרבה גניבות רכבים ופריצות לבתים 
מערכת ice | 
פריצה לבית (צילום יחצ)
נסעתם לתל אביב, הצלחתם בשעה טובה למצוא חניה, בתשלום כמובן, ואתם בדרך למחוז חפציכם. על פי נתוני משטרת ישראל לחצי השנה הראשונה של שנת 2022 אתם צריכים להיות מאוד מודאגים בנוגע לרכב שלהם. 5 רכבים בממוצע ביום נגנבים בתל אביב ובנוסף 5.1 רכבים נפרצים ונגנב מתוכן רכוש. הרכב לא נגנב? תקוו שלא יחסמו לכם את הרכב. 135 תלונות על חסימות חניה מתקבלות בממוצע כל יום בתל אביב.
ננסה שוב, אתם גרים בתל אביב, בדירה שכורה כמובן, אבל שקט אין. בכל יום בממוצע מתקבלות 68 תלונות על מטרדי רעש בעיר, אז החלטתם לצאת למקום שקט, לנקות את הראש. העיר בה נפרצות הכי הרבה דירות? תל אביב שוב בראש עם 2.5 דירות בממוצע שנפרצות כל יום.
 
צרת רבים חצי נחמה או צרת רבים – נחמת שוטים? ירושלים הכי קרובה בנתוניה לתל אביב, אך עדיין רחוקה, לשמחתה. בבירה נגנבים 3 כלי רכב בממוצע מדי יום כאשר רק ל-1.3 רכבים בממוצע ביום פורצים וגונבים רכוש (לעומת ה-5.1 בתל אביב). האם יותר בטוח בבית? בירושלים 1.5 דירות בממוצע נפרצות ביום התלונות על מטרדי רעש עומדות על 43 תלונות בממוצע כל יום. חשבתם שבתל אביב החניה נדירה? בירושלים כמות תלונות על חסימות חניה עומדת על 177 תלונות בממוצע כל יום.
 
חיפשתם מקום שקט ובטוח? אמרתם כפר סבא. בכפר סבא ישנן רק 0.2 פריצות לדירות בממוצע ליום, 4.7 תלונות על מטרדי רעש בממוצע ליום. בעיר לא תריבו על החניה ורק 18 תלונות על חסימות חניה בממוצע יומי. בתחום הרכב בכפר סבא רחוקה מלהרשים וישנן שתי גניבות בממוצע ליום, אך בפריצות למכונית וגניבת רכוש עומדת על 0.32 בממוצע יומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה