בריאות

ביצים מזויפות על חשבון תנובה? זה העוקץ שהתגלה

חשיפה הובילה לפשיטה על עסק במושב בתענ"כים שבו מכרו לכאורה ביצים עם חותמת של תנובה, על אף שמקורן דווקא בג'נין
מערכת ice | 
עוף וביצים (צילום unsplash)
לאחר חשיפת 'חדשות בזמן' הבוקר (שישי), צוות פיצו"ח וטרנרי, הגיע למושב מיטב, שבתענכים, ופשט על בית העסק שלכאורה מכר ביצים שמוברחות מג'נין, עם חותמת ואריזה של חברת תנובה.
על פי הדיווח, מול העסק המשפחתי הנוסף לממכר בשר בעיר בית שאן, בוצעו בעבר פשיטות ואותר בשר פג תוקף מספר פעמים (זאת לפי דיווח יחידות הפיצוח) יחידת הפיצוח הגיעה תוך פחות מחצי שעה, לישוב מיטב, וביצעה פשיטה וחקירה במקום.

בעלי העסק התעקשו וטענו בשיחה עם חדשות בזמן, ומול תחקירנית הכל כלול, כי הסחורה נרכשה בתנובה, והכחישו שהיו אפרוחים בביצים, גם הוכחש שאספו את הביצים מהלקוחות, למרות שהם מוקלטים שאכן אספו אותן.
רק לאחרונה, מפקחי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (פיצו"ח) במשרד החקלאות הוזעקו למחסום א-זעים שבעוטף ירושלים, בעקבות זיהוי של סחורה חשודה על ידי שוטרי משמר הגבול ושוטרים צבאיים המשרתים במקום. כאשר הגיעו למקום, התגלה גודל התפיסה: כ-12,600 ביצים מזויפות הוסתרו בתוך קרטונים אטומים שהובלו ללא קירור, כשעל גביהן הוטבעו חותמות מזויפות של מכון ביצים מוכר ומורשה מצפון הארץ. מחקירה ראשונית, עולה שהנהג מועסק באמצעות קבלן משנה כנהג שליחויות של רשת קמעונאית ומבצע עבורה משלוחים. הנהג נתפס כשהוא במדי העבודה שלו כנהג שליחויות תוך שהוא עושה שימוש בתיקי המשלוחים של הרשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה