משפט

מחריד: מטפלת כלאה קשישה באופן סדרתי במחסן בתל אביב

חשד לתקיפה של קשישה על ידי מטפלת בתל אביב: המשטרה חוקרת את העובדת הזרה שנעצרה בסוף השבוע האחרון בחשד לתקיפה והתעללות בקשישה בת 83 שנמצאה כלואה במחסן שירות, כשעליה סימני אלימות
מערכת ice |  4
ניידת משטרה USA (צילום משטרת ישראל, פייסבוק)
חשד לתקיפה של קשישה על ידי מטפלת בתל אביב: המשטרה חוקרת את העובדת הזרה שנעצרה בסוף השבוע האחרון בחשד לתקיפה והתעללות בקשישה בת 83 שנמצאה כלואה במחסן שירות, כשעליה סימני אלימות. כך פורסם ב-N12.
על פי החשד, בת ה-37 מאוזבקיסטן, שאירה את הקשישה במחסן עשרות פעמים בזמן שניקתה בתים. שלמה בכור, שכנה של הקשישה שמצא אותה בתוך המחסן שחזר: "הלם, פשוט הלם. היא הייתה ללא תנועה. אני חוזר הביתה, עומד מול הדלת, פותח אותה, ומה שאני רואה מולי זה כיסא גלגלים שבחיים לא היה פה ואישה ישובה בפנים".
בכר המשיך: "התחלתי לדפוק על הדלת כדי לגלות סימני חיים, אולי היא שומעת או משהו, לפחות אם הייתה מזיזה את הראש טיפה, אז הייתי יודע שהיא בן אדם חי. מי הביא אותה לפה? איך היא הגיעה? מי זו האישה הזאת? איך משאירים אישה בתוך כלוב כזה? ראיתי שאין תגובה, לקחתי חצי מטר אחורה, וקראתי לאשתי".
בכר הוסיף: "סיפרתי לה את הסיפור, היא ראתה את האישה שיושבת בפנים, ואמרה לי: 'שלמה, אל תיגע בזה, אנחנו לא ניגע בזה, אנחנו נתקשר מיד למשטרה'. מגיעים תוך חמש-שבע דקות, פותחים את הדלת של המחסן ומוציאים את הגברת החוצה. אני בהלם. 30 שנה היו לי כלבים בתוך הבית. בחיים לא שמתי את הכלב שלי בסיטואציה כזו".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ביטוח לאומי יודע על התנהגות הפושעת של המטפלות ומחרישה (ל"ת)
    שרה 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    ימצאו למטפלת קשישה אחרת העיקר כסף למשרדי הסיעוד (ל"ת)
    מתביישת ברווחה 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    בושה לרווחה שיודעת ושותקת (ל"ת)
    יוסי 12/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    ובמדינת ה"פח הגדול" לא ידעו שקורה דבר כזה בזמן אמת? (ל"ת)
    ז"א שיתפו פעולה 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור