משפט

חשד להתעללות בפעוטות בצפון - 2 מטפלות נעצרו

משטרת כרמיאל הודיעה על קבלת תלונה על חשד להתעללות בפעוטות בפעוטון במשגב. מיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה ובמסגרתה שתי מטפלות מהפעוטון נחקרו בחשד להתעללות בקטינים חסרי ישע
מערכת ice | 
צילום unsplash
חשד להתעללות בפעוטות: משטרת כרמיאל הודיעה היום (רביעי) על קבלת תלונה על חשד להתעללות בפעוטות בפעוטון במשגב. על פי המשטרה, מיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה ובמסגרתה שתי מטפלות מהפעוטון נחקרו בחשד להתעללות בקטינים חסרי ישע בידי האחראי.
המשטרה מסרה: "בסיום חקירתן, נעצרו שתי החשודות, בנות 22 ו-41 תושבות ואדי סלאמה. משטרת ישראל רואה בחומרה התעללות בקטינים או בחסרי ישע, בפרט בידי מי שהופקד להיות אחראי על שלומם. התעללות בפעוטות שאין ביכולתם להגן על עצמם או לדווח על מצוקתם, חמורה אף יותר. משטרת ישראל תפעל נמרצות כדי למצות את הדין עם האחראים".
בינתיים, בית משפט השלום בעכו האריך את מעצרן של החשודות ההתעללות, בחשד לסעיף אישום חמור של התעללות בקטין חסר ישע. לדברי השופט עולה כי יש חשד סביר שהשתיים ביצעו את העבירות המיוחסות. עוה"ד עאדל דבאח שמייצג את שתי החשודות, מסר בתגובה: "הן מכחישות את המיוחס להן. המשטרה עושה את המאמצים אבל שתיהן חפות מפשע".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה