משפט

גננת שטפה לילד את הפה עם סבון – ותמשיך לעבוד בגני ילדים

גננת מרעננה חשודה ששטפה בכוח פיו של ילד בן 4 עם סבון, לאחר שלדבריה "ניבל את פיו ללא הפסקה". היא הושעתה מעבודתה בגן, אך יכולה להמשיך לעבוד בגני ילדים אחרים
מערכת ice | 
גן ילדים (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
גננת מרעננה חשודה שתקפה ילד בן 4 בגן ילדים עירוני ושטפה לו את הפה עם סבון, לאחר שלטענתה "ניבל את פיו ללא הפסקה". למרות החשד החמור, הגננת שהורחקה מהגן יכולה להמשיך לעבוד בגנים אחרים.
על פי החשד, תקיפת הילד ארעה בחודש מאי האחרון. אתר Ynet פרסם כי הילד חזר לביתו לאחר הגן וסיפר לאמו שהגננת שטפה בכוח את פיו עם מים וסבון. האם מיהרה להגיש תלונה במשטרה, וכעבור חודש הילד נחקר על ידי חוקרת ילדים שמצאה את גרסתו אמינה.
בעקבות החקירה זומנה הגננת לשימוע במשרד החינוך, וכן לחקירה במשטרה, בה טענה כי הזהירה את הילד שתשטוף לו הפה עם סבון אם לא יפסיק לנבל את פיו, ומשלא הפסיק לקלל – עשתה זאת. בית המשפט השלום בפתח תקווה קיבל את בקשת סנגורה של הגננת לא להגביל את חופש עיסוקה. הוא הוציא צו הרחקה לגננת מהגן שבו התרחש האירוע למשך שלושה חודשים, ואסר עליה ליצור קשר עם הורי וצוות הגן. הגננת רשאית להמשיך לעבוד בגנים אחרים.

עיריית רעננה מסרה בתגובה: "העירייה מצרה מאוד על אופן התנהגותה של הגננת, שהינה עובדת של משרד החינוך, ורואה את המקרה בחומרה. ראש העיר חיים ברוידא, ומנהלת אגף החינוך בעירייה, רויטל שפירא, פנו בדחיפות למנהלת מחוז משרד החינוך ולמנכ"לית משרד החינוך בבקשה חד משמעית לדאוג כי הגננת המדוברת לא תשובץ בעיר".
משרד החינוך מסר בתגובה: "המשרד פעל מיד עם קבלת הדיווח בחודש מאי בשנת הלימודים הקודמת תוך ביצוע הפרדה מיידית ווידוא כי הוגשה תלונה במשטרה. כעת, המשרד ילמד את החלטת בית המשפט בהליך הפלילי אשר טרם התקבלה באמצעות נציבות שירות המדינה. עם קבלתה, המשרד יפעל בהתאם לחומרת המקרה ולשם הבטחת מוגנות קטינים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה