משפט

ביתו של איתמר בן גביר תחת ירי? חדשות 12 פספסה

מחבל נכנס הערב לשכונת גבעת אבות שבקריית ארבע, שם מתגורר יושב ראש עוצמה יהודית ופתח בירי, הח"כ כתב: "משפחתי נמצאת כרגע מאובטחת תחת מתקפת יריות על ביתנו בגבעת האבות. נשמעים לכוחות הביטחון", אלא שהתברר שלא שם בוצע הירי
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שלושה ימים לפני הבחירות ולא רק הזירה הפוליטית מתחממת, אלא גם הביטחונית. הערב (שבת), מחבל נכנס לשכונת גבעת רבות שבקריית ארבע ופתח בירי. נכון לרגע הזה מדווח על שני פצועים כתוצאה מהפיגוע, אחד בצב קל ואחד במצב קל עד בינוני. שניהם הועברו לטיפול בבית החולים הדסה עין כרם. כוחות גדולים של צה"ל ושב"כ נמצאים בזירה וממשיכים בסריקות, במטרה לאתר מחבלים נוספים.
בשכונה נמצא ביתו של חבר הכנסת ויושב ראש "עוצמה יהודית", איתמר בן גביר. ישנו חשש על פיו הירי נעשה במטרה לפגוע בבן גביר ומשפחתו. חבר הכנסת לא היה בבית בזמן הפיגוע וצייץ כך בטוויטר: "משפחתי נמצאת כרגע מאובטחת תחת מתקפת יריות על ביתנו בגבעת האבות. נשמעים לכוחות הביטחון".
רגע לפני יום הבחירות, על פי הסקר האחרון של ערוץ 13 לסבב הזה, העוצמה היהודית בראשותו של בן גביר, יחד עם הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ', נמצאות חזק בעניינים עם 14 מנדטים ורושמות קמפיין מוצלח למדי עבורן. עם זאת, על פי אותו הסקר, אף אחד מהגושים לא מגיע ל-61 מנדטים.
אלא, שהתברר כי בסופו של דבר הירי לא בוצע על הבית של בן גביר וזו הייתה טעות שהגיעה בהודעת הדוברות מטעמו. דוד ורטהיים מוואלה! ברנז'ה כתב: "כמו כן,,במהדורת מוצ"ש של חדשות קשת מוקמה על המסך במשך עשר דקות כותרת שקרית על ירי לעבר ביתו של בן גביר. איש לא ננזף"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כן פרסמו.
    mt 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל לכם לא משנה. אתם תמשיכו לפרסם פייק.
    סגור