משפט

'הפתעה' בחזרה מסיני: זה מה שעשו באילת לרכבי הנופשים

עליית מדרגה במלחמתם של תושבי אילת כנגד ישראלים הנופשים בסיני. הנופשים אשר מחנים את רכבם ברחבי העיר, חוזרים מהנופש ומגלים כי רכבם ניזק
מערכת ice |  1
אילת (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
לא מעט ישראלים הנוסעים לנפוש בסיני מגיעים עם רכבם לאילת, מחנים ומשם עוברים את הגבול לכיוון סיני. מתברר שתופעה זו מרגיזה את תושבי אילת מאוד. מדוע? הם טוענים כי אותם נופשים תופסים להם את מקומות החנייה ולא מבינים מדוע הם לא מחנים בחניונים המיועדים לחנייה לטווח ארוך.
בעוד בתחילה הדביקו פלאיירים על רכבי אותם נופשים עם הנוסח "יש לך חניון בתשלום לטווח ארוך בעלות של 25 שקל ליום. פה זה לא מגרש החניה של העוברים לסיני!", כעת ההתנגדות מסלימה. נופשים שחזרו מסיני גילו כי רכבם ניזוקו. לחלק הצמיגים נוקבו, אצל חלק המראות נשברו. "זו חציית קו אדום. לפנצ'ר גלגלים זה כבר מעשה פלילי חמור מאוד... יש אנשים באילת שלקחו את החוק שלהם לידיים ונדאג שהמשטרה תטפל בהם", כך זעם אבי בריאיון לאתר מאקו שרכבו של חברו הטוב נוקב באחד מרחובות העיר.

עדות נוספת פורסמה בקבוצת הפייסבוק "אוהבי סיני" בו פרסמה בחורה בשם אלונה – "אין לי מילים, חוזרים מחמישה ימים בדהב, הישר למכוניות שבורות, פינצ'רו את כל הצמיגים, שברו את שתי המראות, לנו ולמשפחה שאיתנו. וכל זה בגלל חניה אפורה..."
"כמו שהם מצפים שאני לא אחנה את המכונית שלי בחניה הפרטית שלהם אז שילמדו לכבד אותנו", כך אמר ד', תושב העיר, וציין כי המאבק של התושבים לא ייפסק. "אני ועוד רבים כמוני נאלצים להחנות את המכוניות שלנו רחוק מהבתים כי הם תפסו את החנויות שלנו ונסעו להם לנופש בסיני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודקים ב 100% ככה מסלקים חצופים (ל"ת)
    לבנת חבלה 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור