כסף וצרכנות

בשורה משמחת לנופשים באילת: השירות החדש שיגיע אליכם לחוף

תן ביס מרחיבה את הפעילות לקהל הפרטי ומשיקה את השירות באילת. התושבים והנופשים בעיר יוכלו ליהנות משירות המשלוחים המורחב של תן ביס בהזמנות ממגוון מסעדות בעיר. מנכ"ל תן ביס: "שמחים להביא את הבשורה של משלוחים זמינים ונגישים לכולם, לאחת הערים התיירותיות והשוקקות בישראל"

מערכת ice | 
אילת (צילום פלאש 90/ משה שי)
חברת המשלוחים תן ביס, מתרחבת לנקודה הדרומית ביותר בארץ, ומשיקה את השירות באילת. מהיום, משלוחי תן ביס יהיו זמינים ללקוחות פרטיים בעיר הדרומית. תושבי העיר ומבקריה יוכלו ליהנות מהיצע של מאות מסעדות שיגיעו למגוון הלוקיישנים בעיר. עשרות מסעדות ורשתות מובילות בעיר כבר הצטרפו לשירות המשלוחים, בהן בורגרס בר, מקדונלדס, טיקה מסאלה והפרופסור. אם בקינוח חשקתם, תמצאו באפליקציה גם את בן אנד ג'ריס, ג'לטו ויוו, Rebar ועוד שלל מקומות.
תן ביס היא אחת מחברות שליחויות האוכל הגדולות בישראל והיא פעילה ברחבי הארץ. אם בעבר תן ביס הייתה בעיקר פלטפורמה ל"מחזיקי כרטיס תן ביס", בשנים האחרונות החברה הרחיבה את פעילותה ללקוחות פרטיים וכעת גם באילת כל אחד יכול להזמין משלוח באמצעות האפליקציה או האתר של תן ביס.  בכך משלימה החברה עוד שלב בהתרחבותה באזור הדרום, עם אלפי משתמשים חדשים ועשרות אלפי הזמנות באזור.
פעילות המשלוחים תתקיים בשעות 11:00-23:00 בין הימים א'-ה' ובשעות 12:00-23:00 בסופי שבוע. לרגל הכניסה החגיגית, חברת תן ביס תקנה הטבה של קוד קופון על סך 30 שקלים מתנה לשתי ההזמנות הראשונות.
"אנחנו שמחים ונרגשים להתרחב ולהביא את הפעילות שלנו גם לעיר אילת, ולאפשר לתושבים, למבקרים, לתיירים ולמבלים את חווית הלקוח, המשלוח המיידי והשירות המהיר", אמר תומר פפר מנכ"ל תן ביס. "אנחנו גאים באמון שהמסעדות בעיר נותנות בנו ושמחים להביא את הבשורה של משלוחים זמינים ונגישים לאחת הערים התיירותיות והשוקקות בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה