משפט

יורדים לאילת? מעכשיו יהיה קשה יותר להשיג מריחואנה

משטרת אילת עצרה כנופיה של 7 צעירים שמכרה מריחואנה לצעירים ובני נוער, עימם התכתבו בעיקר באמצעות הטלגרם
מערכת ice |  1
קנאביס (צילום unsplash)
עשרות אלפי צעירים ונוער יורדים לאילת מדי שנה לבלות, להכיר, "לתפוס ראש" וגם למרבה הצער לצרוך סמים רחוק מהבית. מי שידע לנצל את המצב על מנת "לארגן" את הצעירים ולהתפרנס מכך היטב היא חבורה של 4 קטינים ו-3 בגירים שחברו לרשת של סוחרי מריחואנה העיר הנופש הדרומית. במבצע משטרתי נעצרו בימים האחרונים חברי הרשת.
שמעון איפרגן מאתר מאקו חשף כי סוחרי הסמים נלכדו בעקבות התכתבויות שהפלילו אותם. על פי החשד, השבעה נהגו למכור סמים קלים למקומיים ולצעירים ובני נוער שהגיעו לאילת לחופשה. הם נהגו להתכתב עם הקונים הפוטנציאליים באמצעות קודים שונים, והשתמשו בין השאר ברשת הטלגרם.
המידע על פעילות חברי הרשת הגיע למחלק חקירות נוער במשטרת מרחב אילת, ככל הנראה מהורים ובני נוער בעיר וכן ממידע שאליו נחשפו ברשתות החברתיות. החוקרים, בפיקודו של רכז חקירות במחלק הנוער, רס"ב גדי דסטה, פתחו בחקירה סמויה ופשטו על בתיהם של חברי הרשת. נתפסו בין השאר מזומנים, טלפונים "מבצעיים" ששימשו למכירה, וכן סמים מסוגים שונים ושקיות וכלים ששימשו לחלוקת הסם, הפצתו ומכירתו ללקוחות.
שבעת הצעירים נעצרו ונחקרו, והוגש נגדם כתב אישום לבית משפט השלום בעיר בגין עבירות של סחר והחזקה בסמים. ובין השאר גם 20 סעיפי אישום שונים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פחחח כמה מעבדות יש פה כמו בתי מלון
    מינוף וסיכון יתר 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילת מלאה במעבדות. אז מצאו חוליה של 7 סוחרים. יש פה עוד עשרות חוליות
    סגור