משפט

דייל הוכה במהלך הטיסה על ידי נוסע משתולל

נוסע בטיסת אמריקן איירליינס נעצר על ידי ה-FBI לאחר שתועד כשהוא חובט מאחור בראשו של דייל הטיסה ממקסיקו ללוס אנג'לס. סרטון שצילם אחד הנוסעים שותף ברשתות החברתיות והביא למעצרו. לפי עדים, לפני התקיפה החשוד הפיץ שמועות ש"יש רוצחים במטוס"
מערכת ice | 
אמריקן איירליינס (צילום ויקיפדיה)
נוסע בטיסת אמריקן איירליינס נעצר על ידי ה-FBI לאחר שנתפס בסרטון שצולם בטלפון סלולרי חובט בראשו של דייל בטיסה ממקסיקו ללוס אנג'לס. חברת התעופה אמרה בהצהרה כי התקיפה התרחשה בטיסה 377 מסן חוזה דל קאבו ל-LAX ביום רביעי, כך דווח בחדשות CBS.
הנוסע הורחק מהמטוס לאחר שנחת בלוס אנגלס ועוכב בחשד להפרעה לצוות הטיסה - עבירה פדרלית שדינה עד 20 שנות מאסר. שמו של החשוד לא נמסר.
הקלטה של ​​30 שניות שנעשתה על ידי הנוסע הנוסע ברי ליווינגסטון, ששותפה ברשתות החברתיות, מציגה דייל גבר עומד באמצע המעבר ושואל נוסע: "אתה מאיים עליי?" לאחר מכן מפנה איש הצוות את גבו לנוסע הסורר. הנוסע, לבוש בחולצה פרחונית כתומה, רץ אל עובד אמריקן איירליינס מאחור ומכה אותו באגרוף סגור בעורפו.
"אלוהים אדירים!" קורא מטייל אחר. "מה אתה עושה?" מפיק של KFMB-TV, מאליק ארנסט, שהיה בטיסה, אמר כי נוסעים אחרים עצרו את החשוד בתקיפה עד שסולק על ידי שוטרים.
נוסע אחר אמר ל-ABC Eyewitness News כי נראה שהדיילת לא נפגעה קשה. העד, שמסר את שמו רק בתור קווין, אישר כי החשוד נבלם על ידי נוסעים אחרים, שניסו לקשור אותו. קווין גם טען כי לפני התקיפה לכאורה, החשוד החל ללחוש כי "יש 10 רוצחים במטוס".
לדברי העדה, דיילת גרמה לגבר לשבת, לפני שעמיתה הגבר ניגש והתעמת עמו. אמריקן איירליינס אמרה בהודעתה כי הנוסע שיצא משליטה "לעולם לא יורשה לנסוע איתנו בעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה