תיירות

פאניקה במטוס לאחר שחלון נסדק באמצע הטיסה. צפו

נוסע בטיסה של פוליש איירליינס, שהמריא לאחרונה מוורשה שבפולין לניו יורק, תיעד בחשבון הטיקטוק שלו את הרגע הדרמטי שבו חלון נסדק באמצע הטיסה, ומעורר בהלה אדירה במטוס. צפו בתיעוד הדרמטי
מערכת ice |  1
החלון השבור (צילום טיקטוק)
נוסע בטיסה של פוליש איירליינס שהמריא לאחרונה מוורשה שבפולין לניו יורק, תיעד בחשבון הטיקטוק שלו את הרגע הדרמטי שבו חלון נסדק באמצע הטיסה, ומעורר בהלה אדירה במטוס. 
הוא הראה שהחלון נסדק במספר מקומות וגרם לנוסעים בשורה שבה זה קרה לקום ממושביהם ולברוח בפאניקה אל עבר מקום מבטחים. "החזרה לאחור כאשר חלון המטוס שלנו נסדק בפוליש איירליינס וכולם התחרפנו", הוא כתב את הקליפ האחרון שצבר מאז 8.4 מיליון צפיות.
התקרית על סיפון הבואינג 787-8 התרחשה ב-20 באוגוסט. נאמר כי המטוס היה "כ-300 ק"מ צפונית מזרחית לניו יורק כאשר אחד מחלונות הנוסעים נסדק". בצילומים נראות דיילות המבקשות מהנוסעים, כשחלקם נשמעו צורחות, להתיישב מיד במקומותיהם תוך שהם גם מודיעים לטייסים. על פי פרסומים בארצות הברית, המטוס נחת בשלום בניו יורק והיה על הקרקע במשך חמש שעות לפני טיסתו חזרה לוורשה.
 
דובר חברת התעופה אמר שהשכבה החיצונית של החלון נפגעה אך החלון נשאר שלם. לחלונות הנוסעים של מטוס הבואינג 787 דרימליינר יש הגדרות עמעום חשמלי כך שניתן לעמעם או 'לפתוח' חלונות בלחיצת כפתור במקום צורך לפתוח או לסגור חלון חלון באופן ידני. דובר לוט אמר שהשכבה האלקטרו-פוטוכרומית נפגעה, אך האטימות של החלון הייתה ללא פגע.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חלון של מטוס
    אורני 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית לא החלון נסדק רק הציפוי ודבר שני החלונות במטוס בנויים משני חלונות חיצוני ופנימי אז רוב הסיכוי שלא נשקפה סכנה למטוס ולנוסעים
    סגור