משפט

פרודתו של הכוכב שמואשם בהתעללות מינית: "קורע לב"

אליזבת צ'יימברס שהייתה נשואה לארמי האמר במשך 10 שנים וחולקת איתו שני ילדים, חלקה את דעתה על הסדרה "בית האמר", שכללה פרטים על ההתעללות המינית לכאורה של האמר
מערכת ice | 
צילום Getty Images
אליזבת צ'יימברס אישרה בראיון חדש ל-E! שהיא צפתה בסדרה התיעודית של Discovery+ "בית האמר", שסיפרה על ההאשמות על התעללות מינית שהועלו נגד בעלה לשעבר, ארמי האמר. צ'יימברס, שהייה נשואה להאמר במשך 10 שנים וחולקת איתו שני ילדים, אמרה "זה היה קורע לב בכל כך הרבה רמות" לצפות בסדרת הדוקו.
"לא תכננתי לראות את זה, אבל הורדתי את הילדים יום אחד לבית הספר וחזרתי הביתה וצפיתי בזה עם 'קבוצת התמיכה' שלי סביבי", אמרה צ'יימברס. "זה כמובן היה קורע לב בכל כך הרבה רמות ומאוד כואב, אבל במקביל, זה קיים. העבר הוא העבר וכל מה שאנחנו יכולים לעשות זה לקחת את זה כרגע ללמוד ולהקשיב, ובתקווה לעבד ולרפא בכל יכולת". כשנשאלה אם היא הופתעה מכל מה שראתה בסרט התיעודי, ענתה צ'יימברס, "בהחלט הופתעתי, אבל אני חושבת שזה צפוי". צ'יימברס אמרה שהיא לא מתכוונת להראות לשני ילדיה את "בית האמר" והוסיפה: "זה לא מתאים להם בשלב זה".
 
סדרה דוקומנטרית בת שלושה חלקים, "House of Hammer" עלתה לראשונה ב-Discovery+ במהלך סוף השבוע של Labor Day. הסדרה כללה פרטים על ההתעללות המינית לכאורה של האמר, בתוספת טענות שהאמר עקב אחר אישה באמצעות הטלפון שלו והתייחס לאחרת כ"עבד". בנוסף, היא כוללת הודעות טקסט לכאורה מהאמר, על פיהן הוא אמר פעם לאישה שהוא נהנה "לאנוס אותה על הרצפה שלה", בעוד שבהודעה קולית אחרת, נשמע לכאורה האמר אומר לאישה שהוא רוצה לקשור אותה בחבלים ו"להשבית" אותה.
 
צ'יימברס אישרה שהצוות מאחורי "בית האמר" פנה אליה על מנת שתהיה מעורבת בפרויקט, אך היא סירבה להצעה. "הם פנו אלי, אבל, בתהליך הזה, כל מה שחשוב זה הילדים והמשפחה שלנו וזה לא היה משהו שעומד בקנה אחד עם המטרות שלי עבורם", הוסיפה צ'יימברס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה